رئیس اداره ورزش و جوانان بردسکن از اجرای طرح تجلیل از روستای برتر و فعال در حوزه ورزشی به صورت ماهانه در این شهرستان خبر داد.

اجرای طرح تجلیل از روستای برتر و فعال در حوزه ورزش

به گزارش قدس خراسان، رضا غلامی زارع اظهار کرد: این طرح از اول آذر ماه در شهرستان کلید خورده است و روستاهایی که فعالیت و تنوع برنامه‌های ورزشی را در هر ماه داشته باشند مورد تجلیل قرار خواهند گرفت.

رئیس اداره ورزش و جوانان بردسکن افزود: این طرح در راستای توسعه ورزش در روستاها و تشکیل شورای ورزش و مجمع خیرین ورزشیار است که خوشبختانه تاکنون اقدامات بسیار خوبی در حوزه ورزش روستاها صورت گرفته است.

وی از برگزاری بیش از ۲۰ عنوان برنامه ورزشی در گرامی‌داشت هفته بسیج خبر داد و افزود: برنامه‌های ورزشی با همکاری شوراهای اسلامی و دهیاری‌ها و پایگاه‌های بسیج در سطح روستاها و مناطق عشایری برگزار شد که در این راستا بیش از ۵۰۰ نفر از علاقمندان به حوزه ورزش در این برنامه‌های ورزشی مشارکت کردند.

غلامی افزود: تاکنون در بیش از ۲۵ روستای شهرستان شورای ورزش تشکیل شده است و بنای ما بر این است تا پایان امسال در تمامی روستاهای شهرستان بردسکن این شورا تشکیل شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان بردسکن با بیان اینکه با حکم مدیر کل ورزش و جوانان استان روسای ورزش و جوانان به عنوان مسئول مجمع ورزشیار شهرستان‌ها انتخاب شده‌اند که در شهرستان بردسکن در سه روستا این مجمع تشکیل شده است.

وی از تجهیز و راه‌اندازی ۲۲ خانه ورزش روستایی در این شهرستان خبر داد و افزود: با پیگیری‌های انجام شده و آمادگی روستاها امید است بتوانیم تعداد خانه‌های ورزش روستایی شهرستان بردسکن را تا پایان امسال به ۳۰ خانه ورزش افزایش دهیم.

غلامی همچنین به احداث  ۳ چمن مصنوعی در روستاهای رکن آباد ،ظاهرآباد و شهر شهرآباد اشاره کرد و افزود: رول چمن مصنوعی در شهر انابد نیز خریداری و پس از تکمیل زیرسازی نسبت به نصب چمن اقدام در آینده نزدیک خواهد شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان بردسکن اظهار کرد: حداقل ۱۵ روستای دیگر شهرستان بردسکن نیاز به چمن مصنوعی دارد که خوشبختانه با پیگیری‌های نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی دستور احداث ۲۰ چمن مصنوعی برای شهرستان‌های بردسکن،کاشمر،خلیل آباد و کوهسرخ گرفته شده است که از این تعداد ۸ چمن آن مربوط به شهرستان بردسکن است.

خبرنگار: علی نوری

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.