رئیس اداره ورزش و جوانان کوهسرخ گفت: چون هنوز فضایی برای استقرار اداره ورزش و جوانان کوهسرخ اختصاص نیافته، به همین دلیل فعلا مجبور شدیم در دو رختکن سالن ورزشی شهید بهشتی که در زیر پله‌ها قرار دارد مستقر شویم و با گذاشتن چند میز و صندلی پاسخگوی مراجعان باشیم.

اداره‌ای در کوهسرخ که مستقر در رختکن است

به گزارش قدس آنلاین، مهدی حمیدیان  عنوان کرد: با تغییر کاربری که به این دو رختکن داده شده در حال حاضر به عنوان اداره ورزش و جوانان مورد استفاده قرار می‌گیرد.

وی اظهار کرد: با تلاش‌های فرماندار شهرستان و نماینده مردم کوهسرخ در مجلس شورای اسلامی و همچنین شهردار و اعضاء شورا تلاش می‌شود تا بتوانیم فونداسیون یک زمینی ورزشی را با خودیاری مردم اجرا و باقی اعتبار مورد نیاز را برای ساختمان اداره از محل اداره کل ورزش و جوانان تامین کنیم.

رئیس اداره ورزش و جوانان کوهسرخ وجود یک سالن ورزشی چند منظوره نیمه‌تمام با قدمتی بیش از ۲۵ سال و یک زمین چمن مصنوعی را تنها داشته اداره ورزش و جوانان این شهرستان با ۲۵ هزار نفر جمعیت دانست و گفت: با توجه به اینکه جمعیت شهرستان رو به افزایش است و از سویی توقعات جوانان بسیار افزایش یافته امکانات موجود اصلاً جوابگوی نیاز نیست.

وی گفت: هر چند به دلیل سردی هوا از این زمین چمن مصنوعی استقبال نمی‌شود از سویی همان سالن چند منظوره هم تاکنون تکمیل نشده و فقط یک کف‌پوش دارد و محوطه‌سازی، فضاسازی و دیوارکشی اطراف انجام نشده است.

حمیدیان تصریح کرد: نبود حصار در اطراف این سالن ورزشی موجب شده تا برخی مواقع شاهد عبور دام‌ها از مقابل درب سالن باشیم.

وی اظهار کرد: هر چند جوانان کوهسرخ به رشته‌های ورزشی بسیاری از جمله کاراته، کشتی و... علاقه‌مند هستند اما مکان مناسبی برای اینکه در آن بتوانند به تمرین بپردازند نداریم.

رئیس اداره ورزش و جوانان کوهسرخ گفت: به رغم اینکه تشک کشتی داریم اما فضا برای اینکه آن را پهن کنیم در شهرستان نداریم و از سویی جوانان نیز از این وضعیت گله‌مند هستند.

وی تصریح کرد: در حال حاضر از سالن ورزشی چند منظوره شهید بهشتی فقط برای والیبال و فوتسال استفاده می‌شود و امکان استفاده آن برای دیگر رشته‌های ورزشی نیست.

حمیدیان بیان کرد: تا زمانی که هیات‌های ورزشی فعال نشوند نمی‌توان پیگیر فضای مناسب، تجهیزات و امکانات مورد نیاز بود.

وی جمعیت جوان شهرستان را بیش از ۴۸۰۰ نفر اعلام نمود و بیان کرد: نبود امکانات ورزشی، عدم پارک مناسب، کلوپ و باشگاه‌های ورزشی مهمترین علل افزایش آسیب‌های اجتماعی در شهرستان هستند.

رئیس اداره ورزش و جوانان کوهسرخ گفت: به دلیل نبود مکان و امکانات ورزشی مناسب در شهرستان کوهسرخ جوانان کمتر به سمت ورزش می‌آیند و بیشتر اوقات فراغت خود را در قهوه‌خانه‌ها سپری می‌کنند.

وی در ادامه از تخصیص اعتبار ۶۰۰ میلیون تومانی به پروژه سالن ورزشی روستای ایور که از ۱۴ سال قبل تاکنون نیمه‌تمام باقی مانده خبر داد و گفت: برای تکمیل مجموعه ورزشی بزرگ ریوش که از ۹ سال قبل ساخت آن آغاز شده به ۳.۵ میلیارد تومان اعتبار نیاز داریم.

حمیدیان بیان کرد: متاسفانه هنوز نتوانستیم فضای اختصاصی برای بانوان در شهرستان داشته باشیم، مقرر شده فعلاً بانوان از سالن ورزشی صالحین زیر نظر سپاه استفاده کنند. اگر دولت اجازه بدهد که یک نیرو برای بخش بانوان جذب کنیم قطعاً مشکلات بانوان ورزشکار کمتر می‌شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان کوهسرخ یادآور شد: در حال حاضر فقط سه نفر نیرو در اداره ورزش و جوانان کوهسرخ داریم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.