منابع رسانه‌ای عصر امروز (یکشنبه) از حمله راکتی مقاومت فلسطین به شهر اشغالی عسقلان و چند شهرک صهیونیستی دیگر در جنوب سرزمین‌های اشغالی خبر دادند.

حمله راکتی به عسقلان/ شمال فلسطین اشغالی هدف موشک قرار گرفت

به گزارش قدس آنلاین، گردان‌های شهید عزالدین القسام اعلام کرد در پاسخ به جنایات ضدبشری صهیونیست‌ها در غزه، شهر اشغالی عسقلان را هدف حمله راکتی قرار داده است.

شبکه الجزیره در این باره اعلام کرد که آژیرهای خطر در شهر اشغالی عسقلان به صدا درآمده است.

بر پایه این گزارش، صدای چند انفجار نیز در عقسلان شنیده شد.

همزمان شهرک صهیونیست‌نشین زرعیت در شمال فلسطین اشغالی از سمت لبنان هدف حمله موشکی و راکتی قرار گرفته است.

 با اتمام آتش بس موقت، ارتش اسرائیل حملاتش به غزه را از سرگرفته تا همچنان در جستجوی یک امتیاز واقعی و دستاوردی عینی باشد تا جنگ ۲۰۲۳ غزه یک پایان تلخ برایش رقم نزند. اما سیلی واقعیت این بار شاید سنگین تر به صورت نتانیاهو و اسرائیل بخورد.

درک این موضوع که رژیم صهیونیستی و به خصوص کابینه راست افراطی حاکم بر سرزمین‌های اشغالی شکست اولیه را با برداشتن گام های اشتباه بعدی و سنگین تر کردن ابعاد آن بپذیرند، تقریبا در ساختارهای سیاسی- نظامی صهیونیستی یافت نمی شود.

نتانیاهو تلاش دارد تا بگوید این مسیر را تا انتها و به بهای اینکه همه بازنده باشند، ادامه می دهد اما واقعیات میدانی کمترین حساسیتی به سیگنال های وی نشان نمی دهد. نخست وزیر صهیونیست ها در باتلاقی فرو رفته که نه می تواند به عقب برگردد و نه توان پیشروی دارد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.