با همکاری اداره ورزش و جوانان و اداره بهزیستی شهرستان بردسکن جشنواره بازی‌های بومی محلی ویژه افراد دارای معلولیت با حضور جمعی از مسئولان در سالن ورزشی کوثر شهید اسماعیلی شهرستان بردسکن برگزار شد.

برگزاری جشنواره بازی‌های بومی محلی ویژه افراد دارای معلولیت در بردسکن

به گزارش قدس خراسان، مصطفی محمدپور ضمن تبریک روز جهانی معلولان به تمام معلولان و افراد حاضر در جشنواره به ارائه گزارشی از عملکرد اداره بهزیستی شهرستان پرداخت.

رییس اداره بهزیستی شهرستان بردسکن گفت: جشنواره بازی‌های بومی محلی در راستای توانمند سازی، برابر سازی فرصت ها و افزایش مشارکت اجتماعی معلولان انجام می‌شود.

وی در خصوص هدف برگزاری این جشنواره گفت: هدف از برگزاری این جشنواره، توسعه برنامه‌های توانمند سازی معلولان در شهرستان و بهبود دسترسی افراد دارای معلولیت به فعالیت‌ها و امکانات ورزشی است تا با اجرای برنامه‌های ورزشی، ضمن پرورش قوای جسمانی، روحی و روانی معلولان، مهارت‌های ارتباطی و مشارکت اجتماعی این افراد نیز ارتقاء یابد.

محمدپور گفت: این مسابقات در رشته‌های چوبکشی،دال پلان، یه قل دو قل، طناب کشی، هفت سنگ، دارت و ... برگزار شد.

در این مسابقات بیش از ۱۵۰ نفر از معلولان شرکت کرده بودند که پس از پایان مسابقه به برندگان جوایزی اهدا شد.

همچنین در این جشنواره از دو نفر از معلولان برتر توسط رئیس اداره بهزیستی تقدیر به عمل آمد.

در حاشیه برگزاری جشنواره بازی‌های محلی ویژه افراد دارای معلولیت نمایشگاهی از دستاوردها و صنایع دستی معلولان برپا و در معرض دید علاقمندان و بازدیدکنندگان حاضر در جشنواره قرار گرفت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.