استاندار خراسان رضوی با تاکید بر اینکه سلامت انتخابات برای ما حائز اهمیت است، گفت: ما امانت دار مردم هستیم و باید از رأی آن‌ها صیانت کنیم.

استاندار خراسان رضوی: امانت‌دار رای مردم هستیم

به گزارش قدس خراسان به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، یعقوبعلی نظری عصر دوشنبه در همایش آموزشی انتخابات ویژه بخشداران مستقل استان‌های خراسان رضوی، شمالی، جنوبی و گلستان که در سالن سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی استانداری برگزار شد، اظهار کرد: فرمایشات مقام معظم رهبری در ابتدای سال جاری پیرامون اهمیت انتخابات، برای همه ما الزامی است و وظیفه داریم که به آن‌ها عمل کنیم.

استاندار خراسان رضوی با بیان اینکه همواره مؤلفه‌های ضروری در برگزاری شایسته انتخابات را کنترل می‌کنیم، افزود: ضمن رصد تمام حوزه‌های انتخاباتی، همواره در حال برگزاری جلسات با فرمانداران هر حوزه انتخاباتی هستیم و به شکل مداوم تذکرات لازم را می‌دهیم تا غفلتی صورت نگیرد.

وی با تاکید بر اینکه سلامت انتخابات برای ما حائز اهمیت است، خاطرنشان کرد: ما امانت دار مردم هستیم و باید از رأی آن‌ها صیانت کنیم.

نظری ابراز کرد: اعتقاد ما بر این است اگر زمینه را برای اخذ رأی مردم به شکل آسان فراهم کنیم، ضریب مشارکت مردم در انتخابات بیشتر خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.