نشست هیات نظارت باشگاه استقلال، بعدازظهر امروز در ساختمان باشگاه، برگزار شد.

گزارش خطیر به رئیس سازمان خصوصی سازی و تمجید از مدیرعامل استقلال

به گزارش قدس آنلاین، نشست امروز هیات نظارت باشگاه استقلال که به نظارت بر درآمدها و هزینه‌های این باشگاه اختصاص داشت با حضور رئیس سازمان خصوصی سازی، معاون وزیر ورزش و جوانان، مدیرعامل و اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال و جمعی از مدیران، کارشناسان و بازرس سازمان خصوصی سازی برگزار شد.

مالک‌ رحمتی، رئیس سازمان خصوصی سازی، محمد پولادگر معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان، میثم پیله فروش معاون سازمان خصوصی سازی، معین هاشمی مدیرکل، قدرتی مشاور رئیس سازمان خصوصی سازی، سقا رئیس کارگزاری اداره آماده سازی، محمدی اقدام و عبدی مشاوران رئیس سازمان خصوصی به اتفاق علی خطیر مدیرعامل باشگاه استقلال، مهدی افضلی رئیس هیات مدیره و فرشید سمیعی نایب رئیس هیات مدیره، حیدرزاده و خانی دو عضو هیات مدیره باشگاه استقلال، در این جلسه حضور داشتند.

بعد از تلاوت آیاتی از قرآن مجید، نشست امروز با صحبت‌های پیله فروش و هاشمی آغاز شد. خطیر، گزارشی از درآمدها و هزینه‌های باشگاه استقلال را به سازمان خصوصی سازی ارائه کرد و خواهان رفع موانع موجود بر سر راه استقلال برای دستیابی به مطالبات باشگاه و حل مشکلات مالی این باشگاه شد.

رحمتی رئیس سازمان خصوصی سازی، در این نشست به تشریح شرایط باشگاه استقلال در بازار سرمایه پرداخت. پولادگر معاون وزیر ورزش هم به فعالیت‌های وزارت ورزش در پروسه خصوصی سازی باشگاه استقلال، اشاره کرد.  

علاوه بر مدیرعامل، رئیس، نایب رییس و اعضای هیات مدیره استقلال هم دغدغه‌های باشگاه در زمینه مشکلات مالی، موانع موجود بر سر راه درآمدزایی و دریافت مطالبات باشگاه استقلال را بیان کردند. همچنین قدرتی بر تشکیل کمیته‌های بررسی و ارائه صورت‌های مالی، تاکید کرد. 

در ادامه نشست، مالک رحمتی، رئیس سازمان خصوصی سازی، افق دید علی خطیر برای آینده باشگاه استقلال را ستایش کرد و گفت: هر مدیری باید برای آینده، افق دید داشته باشد. من این روحیه مدیرعامل استقلال را می‌پسندم که علاوه بر اداره باشگاه و پیشبرد کارهای تیم، برای آینده استقلال هم برنامه دارد. اهداف بلندمدت نظیر احداث ساختمان باشگاه و تجهیز زیرساخت های کمپ زنده یاد ناصر حجازی، این مهم را نشان می‌دهد. امیدوارم با تلاش و برنامه ریزی به این اهداف برسیم و افقی که مدیرعامل باشگاه استقلال و ترسیم کرده به نتیجه برسد.

دیگر حاضران در جلسه نیز نقطه نظراتشان را مطرح کردند و نشست به پایان رسید

پایان پیام/

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.