معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی گفت: اردوی کشوری دانش‌آموزان دختر شاهد و ایثارگر مدافع حرم در مشهد در حال برگزاری است.

مشهد میزبان اردوی کشوری دانش‌آموزان دختر شاهد و ایثارگر است

به گزارش قدس خراسان، جواد حامدزاده بعدازظهر چهارشنبه در نشست خبری اردوی کشوری دانش‌آموزان دختر شاهد و ایثارگر مدافع حرم در مشهد اظهار کرد: حقیقت امر این است که در دنیا، هیچ شهری با این خصایص و ویژگی‌ها وجود ندارد. فرصت‌ها و ظرفیت‌های فرهنگی ویژه‌ای در شهر امام رضا (ع) وجود دارد که می‌توان از آن بهره برد و بر همین اساس، در ایام پیش‌رو سه ویژه‌برنامه به همت بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار خواهد شد.

معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی افزود: طی هفته جاری مهمان امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی معاون رئیس‌جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران هستیم که به مناسبت روز دانشجو، دیدار چهره به چهره با دانشجویان خواهند داشت، همچنین یکی از برنامه‌های ما با حضور مدیرکل‌های ستاد مرکز و معاونان بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار می‌شود تا ارزیابی عملکرد ستادی در این دوره اتفاق بیفتد.

وی ادامه داد: رویداد مهم دیگر نیز با حضور ۱۳۰ دانش‌آموز دختر شاهد و ایثارگر مدافع حرم از ۱۳ تا ۱۷ آذرماه در حال برگزاری است. همه مدیران و معاونان بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور در این اردوی فرهنگی تربیتی حضور دارند و از نزدیک، شنوای مطالبات و مشکلات این عزیزان خواهند بود.

حامدزاده خاطرنشان کرد: تلاش ما بر این است که به‌موازات فضای مفرح و شاد، فضای تعاملی و آموزشی مطلوبی هم در این اردو شکل بگیرد. انواع و اقسام مسابقات فرهنگی، ورزشی و علمی در حاشیه این دوره برای دانش‌آموزان برگزار خواهد شد و امیدواریم دانش‌آموزان بتوانند از طریق این دوره‌های فرهنگی، بیش از پیش با فرهنگ ایثار و شهادت ارتباط برقرار کنند.

معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی ادامه داد: همه ما می‌دانیم که امروز، نظام مقدس جمهوری اسلامی با همه توان بازدارنده نظامی خود فقط متکی بر بنیه فرهنگی و مردمی خود است. بزرگ‌ترین وحشت ابرقدرت‌ها از ایران اسلامی هم به دلیل همین اتحاد است. همان فرهنگ ایثار و شهادتی که باعث می‌شد تا ایران ما در همه بحران‌های اخیر سرافراز بماند و تلاش ما این است که نسل آینده‌ساز کشور نیز بیش از پیش با این اندیشه متعالی آشنا شود.

منبع: شهرآرا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.