پیکر مطهر یک شهید گمنام دفاع مقدس، روز جمعه و در مراسمی باشکوه، بر دوش و دست‌های مردم بردسکن تشییع شد.

 پیکر شهید گمنام دفاع مقدس در بردسکن تشیع شد

به گزارش قدس خراسان، علی دهقان‌زاده فرماندار بردسکن با قدردانی از حضور گسترده مردم در آیین تشییع پیکر این شهید ۲۳ ساله که در روزهای هفدهم و هجدهم آذرماه، میهمان مردم این شهرستان است، گفت: طی این دو روز در بیش از ۲۰ نقطه شهرستان، مردم و دانش آموزان میزبان این شهید عزیز و گمنام هستند.

فرمانده سپاه بردسکن هم در جمع مردم بردسکن گفت: این شهید گمنام ۳۷ سال قبل در عملیات کربلای یک در منطقه مهران به درجه رفیع شهادت نائل آمده و پیکر مطهر او تازه تفحص شده است و اکنون مردم با حضور گسترده خود در مراسم استقبال و تشییع از این شهید نشان دادندکه همواره مدافع خون شهدا و وفادار به نظام و رهبری هستند.

سرهنگ علیرضا جنیدی اظهار داشت: قشرهای مختلف مردم در روزهای جمعه و شنبه (۱۷ و ۱۸ آذر) در بیش از ۲۰ نقطه روستایی، مدارس، مساجد، دانشگاه و زورخانه ذوالفقار، از پیکر این شهید گمنام ۲۳ ساله میزبانی می‌کنند. 

وی افزود: مردم شهرستان بردسکن نیز امروز جمعه بعد از اقامه نماز جمعه، پیکر این شهید گمنام را از محل مصلای نمازجمعه تا میدان مرکزی بردسکن تشییع کردند و کربلایی علی ساعدی یکی از مداحان شهرستان بردسکن به مرثیه سرایی پرداخت.

پیکر این شهید گمنام ۲۳ ساله که در عملیات کربلای یک در منطقه مهران تازه تفحص شده است، همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا (س) در محل جمعیت هلال احمر استان تشییع و تدفین خواهد شد. 

روز پنجشنبه شانزدهم آذرماه، پیکرهای مطهر ۱۲ شهید گمنام دفاع مقدس وارد فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد شد و با حضور پرشور خانواده‌های شهدا و مسئولین خراسان رضوی، مورد استقبال قرار گرفت.

قرار است پیکرهای این شهدای گمنام در روز شهادت حضرت فاطمه (س) در مشهد تشییع شوند و قبل از آن، پیکرهای مطهر شهدا در شهرستان‌های خراسان رضوی تشییع می‌شود.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.