۱۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۴
کد خبر: 943803

تیم فوتسال فرش‌آرا در نیم‌فصل دوم لیگ برتر فوتسال هم به روند خوب خود ادامه داده‌ است.

درخشش ادامه دار فرش‌آرای مشهد

به گزارش قدس خراسان، فرش‌آرای مشهد، تنها نماینده فوتسال خراسان در لیگ برتر کشور در نیم‌فصل نخست موفق شد به نتایجی قابل قبول دست یابد و در پایان هفته سیزدهم، بین ۵ تیم برتر فوتسال ایران قرار گیرد. این تیم که با محسن حسن‌زاده وارد چرخه مسابقات شد، در نیم‌فصل دوم هم به روند خوب خود ادامه داده و در هر ۲ بازی که به میدان رفته به پیروزی دست یافته‌ است.

این تیم مشهدی در بازی خارج از خانه در برابر سفیرگفتمان در هفته چهاردهم با نتیجه ۲ بر ۱ پیروز شد. نتایج خوب فرش آرا در هفته پانزدهم هم ادامه یافت و شاگردان حسن‌زاده موفق شدند با نتیجه ۴ بر ۳ در خانه از سد فولاد زرند ایرانیان بگذرند.

تیم فرش آرا در نیم فصل نخست از ۲ بازی مقابل سفیرگفتمان و فولادزرند ۴ امتیاز کسب کرده‌بود و در دور برگشت مقابل همین تیم‌ها صاحب هر ۶ امتیاز ممکن شده‌است، نکته‌ای امیدوارکننده برای تیمی که همیشه نماینده‌ای آبرومند و بی حاشیه برای فوتسال مشهد بوده‌ است.

فرش‌آرا که حالا فقط به خاطر تفاضل گل کمتر در رده چهارم جدول قرار دارد، با جذب قدرت بهادری، ملی‌پوش سابق فوتسال ایران قدرتمندتر از قبل به فکر رویاهای بزرگ است. 

به جز گیتی‌پسند ۴۳ امتیازی صدرنشین است و فاصله خوبی با دیگر تیم‌های لیگ برتر ایجاد کرده، مس سونگون با ۳۶ امتیاز در رده دوم است و گهرزمین سیرجان و فرش آرا با ۲۷ امتیاز در رده های بعدی قرار دارند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.