هفته دوم لیگ برتر فوتسال کشورمان عصر امروز و از ساعت ۱۸ برگزار خواهد شد که در یکی از مهم‌ترین بازی‌های این هفته فرش آرای مشهد و کراپ الوند در شرایطی به مصاف هم می‌روند که هفته اول را با تساوی شروع کرده اند.

رونمایی از دومین نماینده مشهد در کارگران

فرش‌آرا در دیداری خارج از خانه مقابل فولاد زرند به نتیجه ۲بر۲ دست یافت و کراپ هم در الوند مقابل مقاومت البرز به تساوی ۳بر۳ رسید. با توجه به نتایج هفته نخست ۳ امتیاز این بازی که در سالن شهید بهشتی مشهد برگزار خواهد شد برای هر دو تیم اهمیت بالایی خواهد داشت. حضور اصغری مقدم در رأس کادر فنی کراپ و بازیکنانی چون بهزاد عظیمی، سعید کشاورزی، مسلم اولادقباد و محمد شجری گویای قدرت این تیم است که کار سخت شاگردان جوان و البته باانگیزه مجید مرتضایی را در این دیدار خانگی نشان می‌دهد.  فرش‌آرا فصل گذشته نیز با همین بازیکنان جوان و جویای نام نتایج خوبی در لیگ گرفت و حالا با توجه به سابقه این تیم در لیگ برتر فوتسال کشورمان، همه علاقه‌مندان به این تیم منتظرند تا این تیم را امسال روی سکو ببینند.

چیپس کامل-حفاری

بدون شک یکی از اتفاقات جالب برای فوتسال خراسان در رقابت‌های این فصل حضور دو نماینده در لیگ برتر است که جذابیت را برای فوتسال دوستان شرق کشور بیشتر خواهد کرد. به جز فرش آرا که یدطولایی در لیگ برتر دارد این فصل چیپس کامل دیگر نماینده مشهد در لیگ برتر خواهد بود. رنجوری مالک این باشگاه است که برای نخستین فصل سکان تیمش را به مربیان کاملاً بومی سپرده است محسن جنگی سرمربی این تیم است و حسین کلانتری، علی رئوف و احسان صالحی دستیاران او خواهند بود. هر چند گفته می‌شود مذاکراتی با مصطفی نعمتی برای سرمربیگری انجام شده ولی هنوز به نتیجه‌ای نرسیده است. بازیکنان چیپس کامل اکثراً همان‌هایی هستند که در لیگ یک این تیم را همراهی می‌کردند و دو سه بازیکن بومی دیگر نیز گفته می‌شود به این تیم اضافه خواهند شد. از چیپس کامل امروز ساعت ۱۸ در سالن کارگران مشهد و در حالی که میزبان ملی و حفاری اهواز خواهد بود رونمایی خواهد شد.

برنامه بازی‌ها به شرح زیر است:

فولاد زرند -فردوس قم/زندی بتن کلاردشت-شهروند ساری

 فرش آرا مشهد-کراپ الوند/ سن ایچ ساوه-مس سونگون

مقاومت البرز-گیتی پسند اصفهان

چیپس کامل مشهد- ملی حفاری

فولاد مبارکه سپاهان -راگا ری

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.