۱۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۹
کد خبر: 764078

با وجود حمایت‌های لفظی احمد مددی و هیئت‌مدیره باشگاه استقلال از فرهاد مجیدی مبنی‌بر ادامه فعالیت این مربی در مجموعه استقلال اتفاقات روزهای اخیر نشان می‌دهد پشت‌پرده اخبار دیگری در جریان است.

البته از نوع رفتار مدیرعامل و سرمربی استقلال در ماه‌های اخیر به‌ویژه انتقادهای سرمربی تیم پس‌از پیروزی دربی حذفی کاملاً پیدا بود که روابط مددی و مجیدی به‌شدت دچار تنش است، اما حضور احمد مددی در یک برنامه تلویزیونی سبب شد این پیش‌زمینه برای افکار عمومی به وجود آید که به واسطه نتایج مطلوب استقلالی‌ها در ماه‌های اخیر احمد مددی مجبور به عقب‌نشینی از مواضع قبلی خود شده‌است، اما انتشار یک گزارش جنجالی در یکی از رسانه‌های مکتوب پرونده اختلافات میان مجیدی و مددی را برای بار دیگر به یکی از سوژه‌های داغ خبری تبدیل کرد.

افشاگری تندوتیز این رسانه ورزشی نشان داد اخبار منفی منتشر شده در این رسانه علیه مجیدی و بازیکنان استقلال توسط آقای مدیرعامل در اختیار آن‌ها قرار می‌گرفته به‌همین دلیل این رسانه ورزشی با استناد به صحبت‌های مدیر عامل باشگاه فضای انتقادی و تندی را علیه سرمربی باشگاه استقلال به وجود آورده است.

با رونمایی از این اتفاق و سکوت سنگین احمد مددی موج انتقادی بسیار شدیدی در شبکه‌های اجتماعی از سوی منتقدان و هواداران به راه افتاد تا حدی که بسیاری از کارشناسان منتقدان و پیشکسوتان خواستار شفاف‌سازی احمد مددی در قبال افشاگری این رسانه ورزشی شدند، ولی مسئولان باشگاه استقلال هیچ واکنشی نسبت‌به این اتفاق نشان نداده‌اند.

شایعه شده‌است فرهاد مجیدی پس‌از شکایت از یکی از رسانه‌های ورزشی بابت انتشار اخبار کذب از طریق وکیل خود متوجه شد که مدیران این رسانه ورزشی عنوان کردند منبع خبرهای منتشرشده در باشگاه استقلال یکی از مدیران ارشد این مجموعه است. کاملاً پیداست باوجود صلح نمایشی مجیدی و مددی این دو به‌هیچ‌عنوان نمی‌توانند به همکاری خود ادامه دهند اما طرفین برای آنکه عقب‌نشینی خود را علنی نکنند در تلاش‌اند با تاکتیک‌های رسانه‌ای و مجازی طرف مقابل را وادار به عقب‌نشینی کنند، درحالی‌که هواداران با مشاهده‌ اتفاقات اخیر به‌خوبی به این واقعیت پی بردند که با شرایط فعلی امکان تداوم همکاری میان این دو نیست. اما نکته قابل‌توجه اینجاست احمد مددی و فرهاد مجیدی هر دو اصرار به ماندن در باشگاه استقلال را دارند، ازاین‌رو به‌نظر می‌آید تنش‌ها در هسته مدیریتی و فنی استقلال در روزهای آتی به شکل عجیبی افزایش پیدا کند.

ممکن است پس‌از تک بازی استقلال در مرحله حذفی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا برابر الهلال عربستان زلزله مدیریتی بزرگی در مجموعه باشگاه استقلال رقم بخورد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.