در آستانه شهادت حضرت زهرا (س) آیین وداع با پیکر مطهر شهید خوشنام دوران دفاع مقدس با حضور باشکوه مسوولان، فرماندهان، کارکنان پایور و وظیفه منطقه پدافند هوایی شمال شرق کشور برگزار شد.

مراسم وداع با شهید گمنام در مشهد برگزار شد

به گزارش قدس خراسان به نقل از روابط عمومی پدافند هوایی شمال شرق، حجت الاسلام محمد عدیده صبح چهارشنبه در این مراسم ضمن تسلیت به مناسبت شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای جنگ تحمیلی اظهار کرد: عزت و سرافرازی امروز ایران اسلامی مدیون خون پاک شهدا است.

رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال شرق ایثار و شهادت را ضامن امنیت و آرامش در جامعه اسلامی برشمرد و افزود: بازگشت شهدای گمنام به ما متذکر می‌شود که فرهنگ شهادت را فراموش نکنیم و انتقال دهنده این فرهنگ مقدس به نسل جوان باشیم.

وی افزود: شهید و شهادت در مکتب اسلام از جایگاه رفیعی برخوردار است و ما هر چه پیشرفت در کشور داریم مدیون جانفشانی شهدایی هستیم که از عزیزترین سرمایه خود یعنی جان ارزشمند گذشتند.

عدیده با اشاره به اینکه امنیت امروز ایران مرهون از خودگذشتگی و رشادت شهدا است، اضافه کرد: شهدا در حساس‌ترین شرایط، جان خود را در طبق اخلاص گذاشتند تا امروز امنیت و آرامش بی بدیلی را شاهد باشیم که ضرورت دارد در این مقطع حساس ما وصیت شهدا را مورد توجه قرار دهیم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.