رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال شرق گفت: اقتدار و عزت نظام و رمز اصلی موفقیت انقلاب اسلامی برگرفته از مکتب اهل بیت (ع) و اسلام ناب محمدی (ص) است.

رمز اصلی موفقیت انقلاب اسلامی برگرفته از مکتب اهل بیت (ع) است

به گزارش قدس خراسان، حجت‌الاسلام محمد عدیده شامگاه شنبه در مراسم شب شهادت امام حسن عسگری (ع) در جمع عزاداران پدافند هوایی شمال شرق اظهار کرد: دشمنان نظام اسلامی که از تهدید ناامید شده‌اند، توطئه مذاکره را دنبال می‌کنند و باید در برابر بدخواهان هوشیار بود.

رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال شرق با بیان اینکه ملت ایران در مقابل انواع تحریم‌ها و تهدیدها ایستادگی می‌کند، اضافه کرد: دشمن در هشت سال جنگ تحمیلی با شکست مواجه شد و دیگر از این ابزار استفاده نمی‌کند.

وی افزود: دشمنان دسیسه‌های متعددی را برای خدشه وارد کردن به نظام اسلامی دارند که مسئولان و مردم باید مراقب این نیرنگ‌های استکباری باشند.

عدیده با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی به عنوان مظهر حکومت حق در دنیا شناخته شده است، بیان کرد: آنچه که به فرموده رهبر فرزانه انقلاب امروز برای رسیدن به قله‌های افتخار و تحقق اسلام ناب محمدی مورد تاکید است، توجه به منظومه فکری مقام معظم رهبری بوده و لذا به فرموده ایشان رمز موفقیت ایران اسلامی در برابر حکومت مستکبرین، داشتن اقتدار است.

رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال شرق افزود: برای داشتن اقتدار در همه زمینه‌ها و رسیدن به قله هدف باید از منابع انسانی، جهادی، انقلابی و جوان استفاده کرد تا اقتدار اقتصادی، سیاسی اخلاقی و اجتماعی حاصل گردد و در جامعه گسترش یابد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.