وزیر کشور گفت: تروریست‌های مورد حمایت رژیم صهیونیستی تصور می‌کنند که با اقدامات مزدورانه می‌توانند اختلاف‌افکنی کنند، اما هر قطره از خون شهیدان وحدت و پیوستگی شیعه و سنی را تحکیم می بخشد.

وزیر کشور: هر قطره از خون شهدای امنیت، وحدت شیعه و سنی را تحکیم می‌بخشد

احمد وحیدی وزیر کشور امروز یکشنبه (۲۶ آذر ۱۴۰۲) در آئین تشییع پیکر مطهر ۱۱۰ شهید گمنام دفاع مقدس در تهران با اشاره به حضور گسترده مردم شریف ایران در آئین بدرقه این شهدا، گفت: حضور مردم نشان می‌دهد که شهدا پرچم افتخار و عزت، قدرت، اقتدار کشور و پیام‌رسان انقلاب به جهان هستند و مردم هم با همان شور و حماسه‌ای که از ابتدا با آن پای انقلاب و شهدا بودند، همچنان حضور دارند.

وزیر کشور تصریح کرد: ملت ما هرگز از راه خود دور و از مسیر حقی که پیموده پشیمان نشده و تا آخر با شهدا است.

وحیدی با اشاره به حمله تروریستی در شهرستان راسک، گفت: گروهک‌های تروریستی حمایت شده از سوی رژیم صهیونیستی تصور می‌کنند که با عملیات و حملات مزدورانه خود می‌توانند در پیمودن مسیر بزرگ امنیت از سوی حافظان آن تردیدی ایجاد یا میان شیعه و سنی اختلاف افکنی کنند. اما نمی‌دانند که هر قطره از خون این شهیدان هم امنیت را تحکیم می‌کند و هم وحدت و پیوستگی شیعه و سنی را افزایش می‌دهد.

گفتنی است، پیکر مطهر ۲۸۰ شهید گمنام و شهدای اقدام تروریستی راسک امروز یکشنبه (۲۶ آذر ۱۴۰۲) در سالروز شهادت حضرت زهرا (س) در سراسر کشور تشییع شد.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.