سرپرست فرمانداری قصرشیرین، انتخابات را مظهر اقتدار و قدرت نظام جمهوری اسلامی دانست و گفت: هر رای ما در انتخابات تیری زهرآلود به قلب دشمن است و همه باید در راستای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات تلاش کنیم.

سرپرست فرمانداری قصرشیرین: هر رای ما در انتخابات تیری زهرآلود به قلب دشمن است

به گزارش قدس آنلاین، محمد نجفی روز سه‌شنبه در جلسه شورای اداری قصرشیرین، افزود: چهار اصل مورد تاکید رهبر معظم انقلاب در انتخابات امنیت، سلامت، رقابت و مشارکت است که این موارد باید در انتخابات سرلوحه تمام مجریان و ناظران برگزاری این رویداد مهم سیاسی باشد.

وی اظهار کرد: دشمن در پی تزریق ناامیدی در بین جامعه است و با تمام ابزارها و توان رسانه ای خود می خواهد میزان مشارکت مردم در انتخابات را کاهش دهد از این رو ما همه وظیفه داریم تلاش کنیم که مردم را برای حضور در پای صندوق های رای تشویق و ترغیب کنیم.

سرپرست فرمانداری قصرشیرین همچنین خطاب به مدیران ادارات گفت: حضور مدیران انتخابات در جلسه های انتخاباتی کاندیداها ممنوع است و هیچ مدیری حق تبلیغ برای هیچ یک از کاندیداها را ندارد و باید اصل بی طرفی در انتخابات را رعایت کند.

نجفی ادامه داد: تمام امکانات ادارات با تمام توان باید برای برگزاری انتخاباتی سالم و پرشور به کارگرفته شود و در این خصوص مدیران وظیفه دارند همکاری لازم را با ستاد انتخابات داشته باشند.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری ۱۱ اسفندماه سال جاری برگزار می شود.

استان کرمانشاه با ۲ میلیون نفر جمعیت هشت کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی دارد که در حوزه انتخابیه قصرشیرین، گیلانغرب و سرپل‌ذهاب یک نماینده راهی خانه ملت می شود.

وی در بخش دیگری از سخنانش با تاکید بر بزرگداشت پرشور مراسم سالگرد حماسه بزرگ نهم دی ماه، گفت: در نهم دی ماه سال ۱۳۸۸ عده ای که خود را در دل نظام جای داده بودند و در سفره انقلاب به نوایی رسیده بودند به دشمنی با اصل نظام و ولایت فقیه برخاستند که این فتنه با بصیرت مردم خنثی شد و رهبر معظم انقلاب از آن جریانات که توسط عده ای فریب خورده و فتنه گر خسارت های زیادی به بیت المال وارد شد و کشور به آشوب کشیده شد به عنوان فتنه یاد کردند.

سرپرست فرمانداری قصرشیرین اضافه کرد: در نهم دی ماه مردم با اطاعت از ولایت فقیه با خلق حماسه ای به یادماندنی و بزرگ بار دیگر اعلام کردند که بصیرانه حافظ خون شهدا و موجودیت نظام هستند و فتنه گران جایی در بین مردم ندارند.

وی اضافه کرد: این انقلاب و نظام ثمره خون شهدا است و هرکس بنای دشمنی با این نظام مقدس را داشته باشد خود گرفتار خواهد شد و آبرویش می رود.

وی در ادامه با تسلیت سالگرد شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی گفت: شهید حاج قاسم سلیمانی بیش از چهل و چند سال از عمر با برکت خود را پای انقلاب و مبارزه با دشمن گذاشت و خداوند مزد زحماتش را با شهادت داد و خداوند نیز به برکت نفس شهدایی همچون حاج قاسم، انقلاب و نظام را از جمیع بلایا و بحران ها به سلامت عبور داده است.

وی همچنین با اشاره به سالگرد ولادت حضرت فاطمه (س) و روز زن و بزرگداشت مقام مادر گفت: حضرت زهرا (س) سرور زنان ۲ عالم است که جهان خلقت بسته به وجود مبارک ایشان است و همه باید تلاش کنیم که در زندگی از این بانوی مکرم (س) و سیره نیکوی ایشان بهره بگیریم چون مشکل امروز جهان اسلام، بریدن از اهل بیت (ع) است.

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه قصرشیرین نیز با اشاره به بزرگداشت سالروز حماسه نهم دی از مهمترین برنامه های دهه بصیرت و مقاومت را گرامیداشت مراسم سالگرد شهادت حاج قاسم، برپایی ایستگاه صلواتی، ویزیت رایگان بیماران توسط شبکه بهداشت و درمان، برگزاری محفل انس با قرآن، غبارروبی و عطر افشانی مزار شهدا، برگزاری محفل شعر با موضوع سالگرد شهادت سردار دل ها، برپایی مراسم بزرگ نهم دی، اجرای تورهای ایست و بازرسی و مشاوره خدمات رسانی به عشایرو اعزام گروه های جهادی به مناطق محروم بیان کرد.

سرهنگ پاسدار « معارف الفتی » افزود: همه باید تلاش کنیم تا برای برگزاری مراسم های سالگرد شهادت حاج قاسم و بزرگداشت حماسه نهم دی به صورت پرشور و فعالانه مشارکت کنیم.

شهرستان مرزی قصرشیرین با بیش از ۲۷ هزار نفر جمعیت در غرب کرمانشاه، با عراق ۱۸۶ کیلومتر مرز دارد که در امتداد این مرز، ۲ معبر رسمی پرویزخان و خسروی قرار دارد که مبادلات اقتصادی، تجاری و صادرات کالا به اقلیم کردستان و حکومت مرکزی عراق از این ۲ مرز انجام می‌شود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.