۱۱ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۵
کد خبر: 951678

سرمربی استقلال بعد از دیدار با پیکان پاسخ سرمربی این تیم را داد.

پشت پرده جوابیه تند نکونام به رضا عنایتی

به گزارش قدس آنلاین، رضا عنایتی سرمربی پیکان قبل از دیدار با استقلال گفت این تیم یکی از پرستاره‌ترین تیم‌هایش در چند سال اخیر را دارد. اظهارات او نقض حرف‌های  جواد نکونام، کادر فنی‌اش و خیلی از پیشکسوتان استقلال بود. به لحاظ مهره‌ای تیم فصل گذشته استقلال به مراتب پرستاره‌تر بود و در تابستان محبی و قایدی از جمع آبی‌ها جدا شدند. در فضای مجازی هم موضع‌گیری‌های علیه عنایتی شد.

قبل از شروع مسابقه، نکونام دستیار خود یعنی نوازی را به کنفرانس فرستاد. او هم ترجیح داد در این‌باره اظهارنظر نکند. از اردوی استقلال خبر می‌رسد بعد از بازی هم قرار بوده نکونام از عنایتی تشکر کند و به تعریف و تمجید از بازیکنانش بپردازد و از فداکاری و تلاششان بگوید اما گویا اظهارات دوباره سرمربی پیکان پس از مسابقه که با کنایه همراه بود، نظر نکونام را تغییر داد.

عنایتی این‌بار به سبک متفاوت‌تری درباره استقلال پرستاره حرف زد و حتی از اصطلاح «کور خوانده‌اند» استفاده کرد که با دلخوری نکونام همراه شد. عنایتی بعد از بازی دوباره این بحث را ادامه دهد، گفت: «اگر دوستانمان فکر می‌کنند استقلال را کوچک می‌کنم، کور خوانده‌اند!»

گویا جواد نکونام در مسیر کنفرانس متوجه حرف‌های رضا عنایتی شد و به همین دلیل تصمیم گرفت تا پاسخ این مربی را بدهد. سرمربی استقلال در زمان حضور عنایتی در تیم ملی امید همراهی و همکاری لازم را با او داشت و علاوه‌بر تورانیان و امید حامدی‌فر، حتی سیدحسین حسینی و ارسلان مطهری را در اختیار این مربی قرار داد. مطهری بعد از بازگشت از بازی‌های آسیایی بود که نتوانست موقعیت خود را دوباره در استقلال بدست بیاورد.

با توجه به همکاری با عنایتی، ظاهراً توقع سرمربی استقلال این بود که او کمی بعد این‌گونه و با کنایه درباره‌اش صحبت نکند، در حالی که نکونام بعد از اظهارات اولیه سرمربی پیکان، پاسخی نداده بود. به هرحال نکونام و عنایتی روزگاری  هم‌بازی بوده‌اند و این حواشی طبیعت فوتبال است و به نظر می‌رسد این دلخوری همیشگی نباشد و احتمالا به‌زودی برطرف می‌شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.