مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد از آماده‌باش نیروهای امدادی هلال احمر استان جهت پشتیبانی امدادی حادثه گلزار شهدای کرمان خبر داد.

آماده باش جمعیت هلال احمر استان یزد

به گزارش قدس آنلاین، محمدعشقی ضمن تسلیت به خانواده‌های شهدا در این باره گفت: در پی حادثه رخ داده در گلزار شهدای کرمان تمامی نیروهای امدادی هلال احمر استان یزد در حالت آماده باش قرا گرفتند تا در صورت اعلام نیاز از سوی سازمان امداد و نجات جهت کمک و امدادرسانی به استان کرمان اعزام شوند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان افزود: از سه شهرستان بافق، بهاباد و مهریز سه تیم امداد نجات به همراه سه دستگاه آمبولانس در شعب این شهرستان‌ها مستقر و در صورت اعلام نیاز استان کرمان و کسب مجوزهای لازم از سوی سازمان امداد ونجات به محل حادثه اعزام خواهند شد.

وی گفت: همچنین دوتیم سحر (سازماندهی حمایت های روانی و فرهنگی در حوادث و بلایا) جوانان هلال احمر استان نیز در حالت آماده باش قرار گرفتند تا در صورت نیاز به منطقه اعزام شوند.

عشقی عنوان کرد: بنا به اطلاعات مرکز eoc; در حادثه انفجار گلزار شهدای کرمان، سه نیروی هلال احمر استان کرمان دچار مصدومیت شدید شدند که متأسفانه یک نفر از بانوان امدادگر هلال احمر کرمان به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

به گزارش بعد از ظهر امروز (چهارشنبه – ۱۳ دی) حوالی ساعت ۱۵ و در جریان مراسم سالگرد شهید سلیمانی، دو انفجار در مسیر منتهی به گلزار شهدای کرمان روی داد که براساس اعلام منابع رسمی تاکنون به زخمی شدن ۱۷۱ نفر و شهادت ۷۳ نفر منجر شده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.