نایب رئیس فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی چند روزی است که در محل کار خود حاضر نمی‌شود!

غیبت شائبه‌برانگیز نایب رئیس فدراسیون رزمی؛ درخواست یک سال مرخصی؟!

به گزارش قدس آنلاین، فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی روزهای حساسی را سپری می‌کند و در پیش بودن مجمع انتخاباتی، حواشی مختلفی را برای این فدراسیون ایجاد کرده است.

چندی پیش زمان ثبت نام از نامزدهای پست ریاست این فدراسیون به پایان رسید و ۱۱ نفر ثبت نام کردند. محمد ضیایی، محمد عسگری، سید محسن حسینی، افشین هادی چگینی، تورج علی عنصری، یوسف بهتری، حسین شهرکی، جاسم منوچهری، یوسف جاویدان، فرهاد طاووسی و حمیدرضا پارسی‌منش ۱۱ نامزد احراز پست ریاست این فدراسیون هستند.

پس از اتمام زمان ثبت نام، یوسف بهتری رئیس فدراسیون که خودش یکی از نامزدها محسوب می‌شود، بر اساس آنچه برگزاری عادلانه مجمع انتخاباتی عنوان شد، از سمت خود کناره‌گیری کرد! البته زمان چهار ساله ریاست وی روبه اتمام بود و بهتری باید جای خود را به سرپرست می‌داد چراکه وزارت ورزش در تمامی فدراسیون‌ها روند برگزاری مجامع عادلانه را در پیش گرفته است.

پس از آن، مجید زارعیان به‌عنوان سرپرست فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی منصوب و مشغول به کار شد. در حالیکه قرار بود مجمع انتخاباتی این فدراسیون روز هفتم بهمن‌ماه برگزار شود، امروز این مجمع از سوی وزارت ورزش لغو و به زمان دیگری موکول شد که زمان جدید برگزاری متعاقبا اعلام می‌شود.

با این حال به‌نظر می‌رسد حواشی این فدراسیون که جمعیت زیادی تحت پوشش آن هستند، ادامه دارد. اکنون از فدراسیون رزمی خبر می‌رسد همایون خرم نایب رئیس فدراسیون چند روزی است در محل کارش حاضر نمی‌شود.

مسئولان فدراسیون اعلام کرده‌اند که او به مرخصی بلندمدت رفته که البته این مساله قانونی است اما برای پست تشریفاتی نایب رئیسی کمی عجیب به‌نظر می‌رسد!

برخی دیگر نیز مدعی هستند که او پس از جلسه‌ای که چند روز قبل در محل فدراسیون برگزار شد، فدراسیون را با ناراحتی ترک کرده و هنوز در محل کارش حاضر نشده است.

خرم در زمان ریاست بهتری، هر روز در فدراسیون حاضر بود و اکنون غیبتش شائبه‌هایی را ایجاد کرده است. به‌نظر می‌رسد مسئولان فدراسیون باید در خصوص مرخصی طولانی وی، روشنگری کنند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.