۱۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۹
کد خبر: 954415

سرپرست منابع طبیعی گیلان از حریق در جنگل‌های سراوان رشت خبر داد و گفت: به هیچ عنوان در عرصه‌های جنگلی آتش روشن نکنید.

حریق در جنگل‌های سراوان رشت

به گزارش قدس آنلاین، سید مازیار رضوی با اشاره به جزئیات بیشتر آتش‌سوزی در جنگل‌های گیلان اظهار کرد: حریق در جنگل‌های سراوان رشت که از بامداد امروز شروع شده با توجه به حضور میدانی یگان حفاظت همچنان ادامه دارد.

وی با اشاره به آماده باش و حضور میدانی یگان حفاظت منابع طبیعی گیلان در منطقه حریق افزود: از زمان شروع حریق در جنگل‌های سراوان رشت تاکنون چندین مرحله عملیات اطفا صورت گرفته و آتش در حال کنترل است.

سرپرست منابع طبیعی گیلان با اشاره به شرایط جوی و وزش باد شدید در منطقه بیان کرد: وزش باد گرم و جنوبی عملیات اطفا را بسیار سخت کرده است.

رضوی با بیان اینکه حریق جنگل‌های سراوان رشت تحت کنترل است، گفت: تیم یگان حفاظت، آتش نشانی و نیروهای مردمی مشغول اطفای حریق در منطقه هستند.

وی با اشاره به هشدار هواشناسی مبنی بر وزش باد گرم و پرهیز از روشن کردن آتش در جنگل‌ها از مردم خواست؛ به هیچ عنوان در عرصه‌های جنگلی آتش روشن نکنند.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • Homan ۱۷:۴۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۹
    0 0
    این حریق ناشی از اتصال درخت به سیم برق فشار قوی هست. منابع طبیعی گیلان نه اجازه قطع درختان مسیر خطوط برق را به شرکت برق می دهد و نه خودش قطع می کند. نتیجه این بی مدیریتی تخریب این گستره از جنگل هست. مدیر کل منابع طبیعی باید پاسخ گوی این ترک فعل باشد.