مدیرکانون‌های خدمت رضوی سیستان و بلوچستان از اعزام ۴۵ زائر اولی این استان به مشهد مقدس و زیارت بارگاه منور حضرت علی بن موسی الرّضا(ع) خبر داد.

تشرف۴۵ زائر اولی از سیستان و بلوچستان به زیارت امام رضا (ع)

به گزارش قدس آنلاین، دادخدا خدایار اظهار کرد: همزمان با ولادت امام محمد باقر (ع) و آغاز ماه رجب، عاشقان دلداده امام مهربانی ها از سیستان و بلوچستان به مشهد مقدس اعزام شدند و به مدت سه شبانه روز در زائر شهر رضوی اسکان و مورد پذیرایی قرار می‌گیرند.
وی افزود: مدیریت کانون های خدمت رضوی در سیستان و بلوچستان با مساعدت بنیاد کرامت رضوی و جمعی از خیران، امروز در قالب یک دستگاه اتوبوس، تعداد ۴۵ نفر از شهروندان استان که تاکنون توفیق زیارت بارگاه منور رضوی پیدا نکردند را راهی مشهد مقدس کرد.
مدیر کانون‌های خدمت رضوی سیستان و بلوچستان ادامه داد: این اعزام از بین نامه های ویژه تولیت آستان مقدس رضوی و درخواست های ارائه شده به دفتر استان انتخاب شدند.
وی خاطرنشان کرد: زائران در مدت حضورشان در مشهد ضمن عرض ادب به ساحت امام رئوف و زیارت بارگاه ملکوتی امام رضا علیه السلام، از برنامه های فرهنگی حرم مطهر رضوی بهره مند شده و یک وعده نیز میهمان غذای مهمانسرای حضرت خواهند شد.
خدایار با بیان اینکه هزینه اعزام این کاروان حدود ۴۵۰ میلیون ریال است، افزود: با اختصاص سهمیه مهر درخشان رضوی، هر ماه یک کاروان زائر اولی به مشهد مقدس اعزام خواهد شد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.