سخنگوی ستاد انتخابات خراسان رضوی گفت: با تأیید صلاحیت ۶۴ نفر دیگر از استان، تعداد کل تأیید صلاحیت‌شدگان خراسان رضوی به ۸۴۴ نفر رسید.

تایید صلاحیت ۶۴ نفر دیگر از خراسان رضوی برای حضور در انتخابات مجلس

به گزارش قدس خراسان به نقل از استانداری خراسان رضوی، امیر فریدنیا ظهر سه‌شنبه به تشریح آخرین آمار تأیید صلاحیت‌شدگان استان برای حضور در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس پرداخت و اظهار کرد: با اعلام نتایج بررسی اعتراضات در شورای نگهبان، تعداد ۶۴ نفر دیگر از نامزدهای حضور در انتخابات مجلس از حوزه‌های دوازده‌گانه خراسان رضوی تأیید صلاحیت قطعی شدند. این افراد از سلایق گوناگون سیاسی، اجتماعی و فرهنگی و بعضاً دارای سوابق مدیریتی هم هستند.

سخنگوی ستاد انتخابات خراسان رضوی افزود: از حوزه انتخابیه تربت حیدریه ۲ نفر، از حوزه انتخابیه تربت جام ۲ نفر، از حوزه انتخابیه چناران ۴ نفر، از حوزه انتخابیه خواف ۳ نفر، از حوزه انتخابیه سبزوار ۳ نفر، از حوزه انتخابیه فریمان ۴ نفر، از حوزه انتخابیه قوچان ۴ نفر، از حوزه انتخابیه کاشمر ۷ نفر، از حوزه انتخابیه نیشابور ۶ نفر و از حوزه انتخابیه مشهد ۲۹ نفر تأیید صلاحیت شده‌اند. تعداد کل تأیید صلاحیت‌شدگان جدید ۶۴ نفر است که با تعداد ۷۸۰ نامزدی که قبلاً اعلام شدند، کلاً ۸۴۴ نفر در خراسان رضوی تأیید صلاحیت شده‌اند.

وی ادامه داد: شورای نگهبان تا ۱۹ بهمن فرصت برای بررسی صلاحیت‌ها دارد و ممکن است پس از اعلام نهایی شورا در آن روز، تعداد تأیید صلاحیت‌شدگان تغییر یابد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.