رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان در پی توقیف سه دستگاه خودروی سواری و یک دستگاه خودرو وانت‌بار از کشف بیش از ۱۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال انواع کالای قاچاق خبر داد.

کشف ۱۲ میلیاردی کالای قاچاق در زنجان

به گزارش قدس آنلاین، سرهنگ حسین بدری اظهار کرد: طــرح سـراسـری مبارزه با قاچاق کالا و ارز، با اولویت جمع‌آوری و توقیف خودروهای سواری و وانت‌بار موسوم به شوتی (در قالب طرح شهید رامیانی) به مدت ۲۴ ساعت اجرا که طی این طرح تعداد ۴ نفر قاچاقچی کالا شناسایی و دستگیر شدند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان تصریح کرد: ماموران در اجرای این طرح انواع کالای قاچاق شامل : ۳۳ دستگاه انواع لوازم خانگی، ۷۳۶ ثوب انواع پوشاک و البسه خارجی، تعداد ۶۲۹ دستگاه ابزارآلات به مارک ،۲۷۱ هزار و ۴۰۰ نخ سیگار خارجی ،۱۸ عدد دستگاه قهوه‌ساز - ۴ عدد دستگاه بخارشوی و ۲۷۹ کیلوگرم انواع شکلات خارجی که همگی فاقد مجوز و قاچاق بودند را کشف کردند.

این مقام انتظامی عنوان کرد: کارشناسان ارزش ریالی این تعداد کالای مکشوفه را ۱۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال برآورد کردند که در این رابطه تعداد ۴ دستگاه خودروی شوتی توقیف شدند.

سرهنگ بدری با تاکید بر قاطعیت پلیس در تداوم اجرای طرح های عملیاتی مبارزه با قاچاق کالا خاطرنشان کرد: در اجرای هرچه بهتر طرح‌های مبارزه با قاچاق کالا، ضمن تقدیر و تشکر از آحاد جامعه در همکاری با پلیس از مردم خواست، در صورت مشاهده و آگاهی از هرگونه جرایم اقتصادی، قاچاق کالا و ارز، موضوع را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.