امام جمعه بردسکن گفت: متاسفانه در بحث جاده های شهرستان تا کنون فقط وعده شنیده ایم و تا کی باید وعده های مدیران استانی را در مورد جاده ها بشنویم وعملی در کار نباشد.

امام جمعه بردسکن:
وعده های غیرعملی مدیران استانی را تاکی باید بشنویم

به گزارش قدس خراسان، حجت الاسلام علی اصغر امینی  امروز در خطبه های نماز جمعه بردسکن که با حضور اقشار مختلف مردم  ونیز معتفکین همراه بود، اظهار کرد: از چندین سال قبل مردم این شهرستان فقط وعده های توخالی مدیران را در بحث اسفالت ودوبانده کردن محورهای منتهی به  این شهرستان را شنیده اند ولی  از هزار کیلومتر محور های منتهی به این شهرستان کمتر از یک کیلومتر دوبانده  نداریم.

امام جمعه بردسکن، کشته شدن جوانان در جاده های کم عرض منطقه را مورد انتقاد قرارداد و از مدیران استانی خواست  به این موضوع توجه کنند.

وی درادامه خطبه های نماز جمعه با اشاره به گرامیداشت ولادت با سعادت مولا علی(ع) عنوان کرد: متولیان فرهنگی شهرستان در بحث برگزاری مراسم جشن های ولادت ائمه  اطهار علیهم الاسلام  باید بیش از این  برنامه ریزی را داشته باشند.

امینی از ادارات فرهنگی شهرستان خواست همانگونه که در شهادت ها سنگ تمام گذاشته می شود در ولادت وجشن های ائمه اطهار برنامه های با شور ونشاط بیشتری را شاهد باشیم.

امام جمعه  بردسکن با اشاره به اعتکاف وحضور بیش از هزار و 500 نفر در ۳۰ نقطه این شهرستان، افزود: اعتکاف در انقلاب اسلامی به برکت  نظام اسلامی جای باز کرده ولذا کسانی که در اعتکاف شرکت دارند  قدر فرصت بدست آمده را داشته باشند  ودعا کنند.


خبرنگار: علی نوری

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.