مسابقات پرس سینه بدون لوازم باشگاه‌های خراسان رضوی با معرفی تیم‎ها و نفران نخست پایان یافت.

پایان مسابقات پرس سینه بدون لوازم باشگاه‌های خراسان رضوی

به گزارش قدس آنلاین مسابقات پرس سینه بدون لوازم باشگاه‌های خراسان رضوی یادواره شهدای مرزبانی شرق کشور جمعه شب با معرفی تیم‌ها و نفرات برتر در مشهد به پایان رسید.

رئیس کمیته پاورلیفتینگ خراسان رضوی در گفت‌وگو با خبرنگار ما درباره این مسابقات گفت: مسابقات پرس سینه بدون لوازم باشگاه‌های خراسان رضوی به صورت تک حرکت پنجشنبه و جمعه -پنجم و ششم بهمن-  با استقبال خوب و حضور حدود ۲۰۰ ورزشکار از باشگاه‌های سراسر استان در چهار رده نوجوانان، جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان که سطح۱ ، ۲ و ۳ مستر حساب می‌شود برگزار شد که بدون شک در اختیار داشتن سالن‌های بهتر و  همکاری بیشتر اداره‌جات می‌تواند به رونق بیشتر این مسابقات بینجامد.

یوسف طلعتیان با اشاره به حضور ورزشکاران مستعد و خوب در خراسان رضوی در این رشته ورزشی و نیاز به توجه به آن‌ها تصریح کرد: با توجه به اینکه این رشته ورزشی جزو رشته‌های پرهزینه محسوب می‌شود و  قهرمانان این رشته نیز درآمد بالایی ندارند، جذب اسپانسر و توجه مسئولان به این مشکل ورزشکاران می‌تواند جایگاه قهرمانان استان را  در سطح کشور ارتقا دهد و آن‌ها را مهیای مسابقات بین‌المللی کند.

وی در ادامه به حضور مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی در این مسابقات اشاره کرد و افزود: حضور آقای تاج فیروز در حاشیه برگزاری این مسابقات و صحبت‌هایشان در جمع کمیته پاورلیفتینگ خراسان رضوی سبب دلگرمی ما و ورزشکاران این رشته ورزشی شد و امیدواریم در آینده بتوانیم با حمایت مسئولان این کمیته را به سطح بسیار خوب و عالی در ورزش استان برسانیم.

-اسامی تیم‌ها و نفرات برتر

*نوجوانان؛ اول: طلعتیان مشهد، دوم: المپیک مشهد، سوم: هیئت قوچان

*جوانان؛ اول: طلعتیان مشهد، دوم: هیئت زاوه، سوم: هیئت کاشمر

*بزرگسالان؛ اول: هیئت قوچان، دوم: طلعتیان مشهد، سوم: کامیاب مشهد

* مستر تیمی؛ اول: هیئت قوچان، دوم: هیئت کاشمر، سوم: هیئت تربت حیدریه

*نفرات برتر؛ نوجوانان: هوشنگ ساکت بینتو کلاسیک مشهد، جوانان: ایمان احمدیان از مردان آسمانی، بزرگسالان: ناصرمحمدی از مردان آسمانی

* اول پیشکسوتان: هاشم دهقان از مشهد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.