مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان گفت: همزمان با دور دوم سفر ایت الله رئیسی ریاست محترم جمهوری ،دکتر کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان به عنوان نماینده دولت برای افتتاح و بهره برداری همزمان ۱۳۶طرح عمرانی ورزشی امروز ۹بهمن ماه به استان هرمزگان سفر می‌کند.

سفر وزیر ورزش به هرمزگان برای افتتاح ۱۳۶ پروژه

به گزارش قدس آنلاین، مظفرمهری خادمی نسب مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان امروز ضمن اعلام این خبر،اظهار داشت: وزیر ورزش و جوانان به عنوان نماینده دولت همزمان با دهه مبارک فجر برای افتتاح و بهره برداری ۱۳۶ طرح عمرانی ورزشی به استان هرمزگان سفر می کند.                     

وی افزود: این سفر امروز ۹بهمن ماه به مدت ۲ روز انجام می شود و قرار است علاوه بر استاندار، نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی نیز وی را در این مراسم افتتاحیه ها همراهی کنند.

خادمی نسب بیان کرد: این طرح های عمرانی ورزشی در کلیه شهرستانهای استان از جمله بندرعباس، میناب، رودان ، سیریک، جاسک،قشم،حاجی آباد، بندرلنگه، بندرخمیر،بستک، بشاگرد وپارسیان می باشد که افتتاح زمین چمن طبیعی و پیست تارتان  شهرستان رودان، افتتاح سالن ورزشی چند منظوره ۱۲۰۰ نفره شهید محمددروگری رودان ،افتتاح سالن ورزشی چند منظوره قلعه ایسین بندرعباس، افتتاح زمین ورزشی چمن مصنوعی رمچاه قشم، افتتاح سالن ورزشی چندمنظوره روستای گیاهدان قشم و افتتاح بخشی از پروژه های شهرستان رودان از اهم برنامه های دکترهاشمی در سفر به استان هرمزگان خواهد بود.

متولی ورزش و جوانان هرمزگان در پایان خاطرنشان کرد: این نخستین سفر دکتر کیومرث هاشمی به استان هرمزگان است که سفر وی در مورخ ۹ و ۱۰ بهمن به مدت دو روز می باشد.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.