استاندار اردبیل گفت: موانع تولید و صنعت در این استان شناسایی شده و برای رفع آن اقدامات مهمی از طریق ارائه تسهیلات بانکی و رفع قوانین مخل کسب و کار از سوی دستگاه‌های اجرایی در دست انجام است.

استاندار: موانع تولید و صنعت در استان اردبیل برطرف می‌شود

به گزارش قدس آنلاین ، سیدحامد عاملی روز پنجشنبه در جلسه شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی افزود: رفع موانع تولید و کسب و کار در جلسات کمیته قضایی و شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی به خوبی مورد برسی قرار می‌گیرد اما لازم است در اجرای آن تسریع شده و رضایتمندی صاحبان واحدهای تولیدی و صنعتی بیشتر مورد توجه قرار بگیرد.

وی اظهار کرد: امروز وظیفه تاریخی ما ترسیم نقشه راه برون‌رفت از مشکلات اقتصادی ، توسعه اقتصادی ، رونق اشتغال و تولید ثروت است و همه موظف هستند با برطرف کردن مشکلات اقتصادی ، فضای سالم اقتصادی را در استان مهیا کنند.

عاملی ادامه داد: در حوزه اقتصادی باید تمام تلاش خود را بکار بگیریم تا پیشرفت اقتصادی و رقابت در حوزه اقتصاد و تولید حاصل شود و اگر امروز دچار مشکلات اقتصادی در کشور هستیم نشانگر این است که وظیفه تاریخی خود را به خوبی انجام نداده‌ایم.

استاندار اردبیل با بیان اینکه مبنا و اساس کار اقتصادی ، تولید ثروت است ، افزود: لازم است کاری کنیم تا از رقابت در حوزه اقتصادی عقب نمانیم و لازمه این کار هم حمایت ویژه از سرمایه‌گذاران کارآفرینان و اشتغال و تولید در استان است.

عاملی ایجاد زمینه و فضای علم آموزی را گامی برای تولید ثروت پایدار در جامعه دانست و تصریح کرد: اگر در جامعه‌ای علم توسعه پیدا کند ، قاعده‌مندی و تولید ثروت مطابق با هزینه‌کردها نیز انجام می‌شود.

استاندار اردبیل بیان کرد: با توجه به ظرفیت اشتغال‌زایی برخی واحدهای دارای مشکل، باید تلاش‌های لازم در راستای حفظ اشتغال مجموعه‌ها با رفع موانع و مشکلات انجام شود.

عاملی گفت:: با استفاده از راهکارهای قانونی، تا حد امکان از بروز مشکلات و تعطیلی واحدها جلوگیری می‌شود.

در این جلسه مشکلات واحد های تولیدی و صنعتی و همچنین قوانین مخل کسب و کار مورد بررسی قرار گرفت.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.