شماری از علما و روحانیون شیعه و سنی و سران طوایف سیستان و بلوچستان ضمن دعوت از مردم برای شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن، گفتند: حضور وحدت‌آفرین در راهپیمایی فردا بار دیگر مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان است.

شیعه و سنی سیستان و بلوچستان آماده خلق حماسه حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن

به گزارش قدس آنلاین، در آستانه برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن به مناسبت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، شماری از علما و روحانیون شیعه و سنی و سران طوایف سیستان وبلوچستان از مردم برای حضور دراین مراسم دعوت به عمل آوردند.

راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال همزمان با سراسر کشور در اقصی نقاط سیستان و بلوچستان و در بیش از ۸۰ نقطه جمعیتی استان برگزار می‌شود.

فارس و بلوچ پایند به آرمان‌های نظام و انقلاب

امام جمعه اهل‌سنت میرجاوه در سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه ۲۲بهمن مصادف با پیروزی جمهوری انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام خمینی (ره) است، افزود: ملت ایران دارای بصیرت و آگاهی کامل بوده و دشمنان کشور خود را می‌شناسند و در زمان مناسب اقدامات لازم را انجام دهند.

مولوی عبدالرحیم ریگیان پور ضمن دعوت از مردم برای حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن، بیان کرد: حضور پرشور آحاد ملت بویژه شیعه و سنی در این روز دشمن را ناامید کرده و برنامه ریزی آنان مبنی بر کاهش مشارکت مردم در صحنه‌های مهم مانند انتخابات را نقش برآب خواهد کرد.

وی ادامه داد: ملت ایران بویژه فارس و بلوچ هیچگاه از آرمان‌های نظام و انقلاب دست بر نخواهند داشت و این مهم را فردا با حضور پرشور خود در راهپیمایی به منصه ظهور می‌رسانند و با مشت‌های گره کرده خود کاخ فساد دشمنان را بر سرشان آوار خواهند کرد.

امام جمعه اهل‌سنت میرجاوه در سیستان و بلوچستان تاکید کرد: امسال حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن با سالهای دیگر بسیار متفاوت است و مردم باید با شور و نشاط بیشتری در صحنه حاضر شوند زیرا با توجه به ۲ انتخابات پیش رو دشمن به فکر تفرقه افکنی است.

حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن موجب ناامیدی دشمن

امام‌جمعه سراوان ضمن گرامیداشت سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران از تمامی آحاد مردم جهت شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت و بیان کرد: پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و سقوط نظام شاهنشاهی در ۲۲ بهمن ۵۷ رخ داد روزی که زیباترین جلوه از زیبایی‌های خداوند متعال در عالم نمایان شد و آن‌هم طلوع نور پیروزی، عزت و مقاومت بود.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مجتبی بامری افزود: مردم یکی از عناصر تأثیرگذار در پیروزی انقلاب اسلامی ایران محسوب می‌شوند و به همین جهت حضور ما در راهپیمایی ۲۲ بهمن ضروری است، اگر دشمن فکر کند یک عنصر بسیار تأثیرگذار در به‌وجودآمدن انقلاب امروز ضعیف شده است امیدوار خواهد شد.

وی با بیان اینکه حضور پرشور در ۲۲ بهمن باعث ناامیدی دشمنان می‌شود، گفت: باید در صحنه حضور داشته باشیم چرا که ما امت ممتاز هستیم در ۲۲ بهمن این را نشان خواهیم داد و به دیگران توصیه کنیم در ۲۲ بهمن با حضور پرشور خود تجلی دهند و قدرت و علاقه‌مندی به انقلاب را به نمایش بگذارند.

راهپیمایی ۲۲ بهمن نشان وفاداری ملت به آرمان‌های نظام

بزرگ طایفه درازهی ضمن تبریک بمناسبت گرامیداشت ایام الله دهه فجر، اظهار کرد: راهپیمایی ۲۲ بهمن نشانه وفاداری ملت به آرمان‌های نظام بوده و باید هرچه باشکوهتر برگزار شود.

حاجی بارانی درازهی با بیان اینکه حضور پرشور مردم در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن نشان دهنده عزت، اقتدار و نماد وحدت ملت است، افزود: به کوری چشم دشمن فردا همه با هم در میدان آمده و با حضور خود توطئه دشمنان را خنثی خواهیم کرد.

حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن خاری در چشم دشمنان

امام‌جماعت مسجد محمد رسول‌الله اهل سنت زاهدان ضمن تبریک ایام‌الله دهه فجر، بیان کرد: در حالی جشن پیروزی چهل و پنجمین فجر انقلاب اسلامی را نظاره گر هستیم که مردمان انقلابی و ولایتمدار سیستان و بلوچستان فردا ۲۲ بهمن همراه با خانواده خود با مشت‌های گره کرده بر دهان یاوه گویان استکبار جهانی در راس آنان اسرائیل و آمریکا می‌کوبند.

مولوی یوسف گرگیج گفت: حضور تک‌تک آحاد ملت ایران به نیت یک شهید خاری در چشم دشمنان نظام و انقلاب خواهد بود.

وی تاکید کرد: ۲۲ بهمن یادآور حماسه‌ها، رشادت‌ها و جان‌فشانی‌های مردم ایران است که عشق به انقلاب و امام راحل و سربلندی وطن را یک‌پارچه و بی‌واهمه فریاد خواهند زد.

امام‌جماعت مسجد محمد رسول‌الله زاهدان افزود: حضور حداکثری مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن به جهانیان می‌فهماند که این ملت تا پای جان حامی نظام و انقلاب خود و رهبر معظم انقلاب هستند.

مشارکت مردم در صحنه‌ها موجب ناامیدی دشمن

امام‌جمعه خاش گفت: حضور مردم در صحنه‌های انقلاب مانند راهپیمایی و حضور در پای صندوق‌های رأی موجب ناامیدی و سرشکستگی دشمن می‌شود.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین غلامرضا دهقان بیان کرد: انقلاب بر اساس اسلام ناب محمدی و حکومتی با راه سیاسی اسلامی شکل گرفته، امروزه هرکس در راستای جدایی سه عنصر اصلی انقلاب یعنی مردم مکتب و رهبری کار کند قطعاً خائن یا نادان است.
وی ادامه داد: رژیم طاغوت در سال ۵۶ به‌آسانی باعث جدایی بحرین از خاک کشور شد؛ اما جمهوری اسلامی هشت سال با تمام توان جنگید تا یک وجب از خاک کشور جدا نشود.
امام‌جمعه خاش افزود: انقلاب اسلامی برکات زیادی را به همراه داشت در خاش به برکت انقلاب اسلامی از قطار شهری برخورداریم امنیت و رشد حداکثری تولید علم و شرکت‌های دانش‌بنیان گوشه‌ای از دستاوردهای انقلاب اسلامی است.
وی با اشاره به راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن، گفت: شرکت مردم در صحنه‌های انقلاب باعث ناامیدی دشمن و شکست توطئه‌های آنان می‌شود؛ مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن و با آمدن پای صندوق‌های رأی موجبات ناامیدی و سرشکستگی دشمن را فراهم می‌کنند.

۲۲ بهمن شناسنامه و هویت ملت ایران

امام جمعه اهل سنت هامون با بیان اینکه ۲۲ بهمن شناسنامه و هویت ملت ایران است، افزود: آحاد ملت ایران بویژه مردم شیعه و سنی سیستان و بلوچستان با شور و اشتیاق فردا در راهپیمایی شرکت کرده و به وظیفه خود که حضور پرشور در راهپیمایی است، عمل می‌کنند.

مولوی عبدالله حسن زهی با بیان اینکه چهل و پنج سال از عمر انقلاب اسلامی سپری شد، تاکید کرد: مردم نباید اتفاقاتی که توسط رژیم منحوس پهلوی در ایران رخ داده را فراموش کنند بنابراین با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن باید آرمان‌ها و ارزش‌های انقلابی را به نسل جوان منتقل کنیم.

وی ادامه داد: پیروزی انقلاب اسلامی درس‌های بزرگی برای تمام جهانیان دارد چرا که آزادگی و حریت را با تمام ‌توان به همه نشان داده و الگویی بی‌نظیر برای جهانیان شده است.

امام جمعه اهل سنت هامون گفت: ملت ایران بار دیگر با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن حماسه‌ای جاویدان خلق می‌کنند و با حضور گشترده خود دشمن را ناکام و شکست خورده تر از قبل خواهند کرد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.