استاندار مرکزی گفت: انقلاب اسلامی در میانه دهه پنجم خود به مراتب مقتدرتر و پایدارتر از دهه‌های آغازین خود در جهان نقش آفرین است.

انقلاب اسلامی در جهان نقش‌آفرین است

به گزارش قدس آنلاین؛ فرزاد مخلص‌الائمه، شنبه ۲۱ بهمن‌ماه در جریان سفر به دلیجان و افتتاح سالن ورزشی خیرساز مدرسه بهشت دلیجان با اشاره به چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار کرد: شکرگزار خداوند هستیم که دوران عمر ما را در این نظام مقدس قرار داد.

وی ادامه داد: آرزوی نسل‌ها و مردمان برای قرن‌ها این بوده است که در ذیل پرچم حکومت بزرگ و مقتدر شیعیان زندگی کنند که این توفیق برای نسل ما فراهم شد. امشب سالگرد ساقط شدن تنها حکومتی است که به واسطه بیگانگان و با کودتا به قدرت رسید و چند مرتبه که در معرض سقوط قرار داشت ولی باز با کودتا خود را حفظ کرد اما به دست انقلابیون دهه پنجاه به رهبری امام ساقط شد.

وی انقلاب را یک اتفاق بسیار بزرگ در جهان دانست و افزود: انقلاب اسلامی تنها انقلابی است که بر خلاف تمام انقلاب‌های جهان در تاریخ توانست از دهه سوم خود عبور کرده، دهه چهارم را پشت سر گذاشته و در میانه دهه پنجم خود به مراتب مقتدرتر و پایدارتر از دهه‌های آغازین خود در جهان نقش آفرین باشد.

استاندار مرکزی گفت: خوشحالیم در کنار نسلی زندگی می‌کنیم که با بهترین داشته‌های خود برای ارتقای سطح فرهنگی، اجتماعی، آموزشی، مدرسه‌سازی و تعلیم و تربیت پا پیش گذاشته اند.

دلیجان در حوزه فعالیت‌های خیرساز به ویژه در آموزش و پرورش در استان سرآمد است که باید از صنعت‌گران و کارآفرینان برجسته این شهر تقدیر کرد که از افتخارات استان حضرت امام تلقی می‌شوند.

با حضور استاندار مرکزی، کلنگ احداث مدرن‌ترین و مجهزترین مجتمع خدماتی و رفاهی بین راهی کشور در دلیجان در کیلومتر ۵ جاده دلیجان به اصفهان به زمین زده شد. این مجتمع با سرمایه‌گذاری اولیه ۳۰۰ میلیارد تومان توسط بخش خصوصی و در دو فاز احداث خواهد شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.