۲۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۳
کد خبر: 965252

روملو لوکاکو بعد از تساوی رم و فاینورد در هلند عنوان کرد حالا منتظر این تیم هلندی در المپیکو است تا کار آنها را تمام کند.

خط و نشان لوکاکو برای حریف رم در لیگ اروپا

به گزارش قدس آنلاین، در دور پلی آف لیگ اروپا فاینورد میزبان رم بود که این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید. فاینورد در آخرین لحظات نیمه نخست به گل رسید اما لوکاکو در نیمه دوم کار را به تساوی کشاند تا در نهایت ۲ تیم به نتیجه مساوی رضایت دهند.

دانلیه ده‌روسی  پس از بازی با اسکای اسپورت صحبت کرد و گفت: بازی دشواری داشتیم. فاینورد در خانه تیم قدری است و هواداران زیادی دارد و می‌دانستیم بازی دشواری در پیش است. هنوز یک بازی دیگر باقی مانده است و باید بتوانیم در دیدار برگشت نتیجه لازم را کسب کنیم و راهی دور حذفی شویم. گلی که دریافت کردیم یک گل احمقانه بود. بیش از همه من مقصر دریافت چنین گلی هستم و باید روی بازیکنان کار کنم. ما زمان محدودی برای اصلاح این روند داریم. اگر به همین ترتیب گل بخوریم کار دشواری در این فصل داریم. 

او با تمجید از گلزن بلژیکی تیمش افزود: لوکاکو یکی از بهترین‌های جهان است و در جای محوطه جریمه گل می‌زند. از رفتار و عملکرد او کاملا راضی هستم.

لوکاکو: تساوی در هلند خوب است

روملو لوکاکو نیز بعد از این دیدار گفت: بازی خوبی انجام دادیم، من سه موقعیت داشتم و توانستم یکی را تبدیل به گل کنم. آمدن به اینجا در روتردام و گرفتن یک تساوی نتیجه خوبی است. حالا ما منتظر آنها در المپیکو هستیم. قدرت ما این است که هرگز تا آخر تسلیم نمی‌شویم.  امروز بازی خوبی انجام دادیم و باید سرمان را بالا بگیریم.

او در ادامه گفت: مربی از ما می‌خواهد که بازی کنیم و شخصیت بازی‌مان را نشان دهیم. در زمینه مالکیت توپ هنوز کارهای زیادی برای انجام دادن داریم.

لوکاکو در پایان درباره ماندن یا رفتنش از این تیم گفت: الان من فقط می‌خواهم به رم فکر کنم، در پایان فصل خواهیم دید چه تصمیمی خواهم گرفت. فعلا باید تمرکز روی بازی‌های بعدی‌مان باشد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.