استاندار خراسان شمالی از نامزدهای انتخابات ۱۱ اسفندماه خواست تا در زمان قانونی تبلیغات تنها به بیان توانمندی ها و برنامه های توسعه محور خود بپردازند و از تخریب دیگر افراد خودداری کنند.

استاندار خراسان‌شمالی: تبلیغات نامزدها توسعه محور باشد

به گزارش قدس آنلاین، محمدرضا حسین نژاد روز دوشنبه در نشست با دبیران احزاب خراسان شمالی اظهار کرد: از همه نامزدهای انتخاباتی و هواداران آنها می خواهیم در ایام قانونی تبلیغات به گونه‌ای عمل نکنند که موجب ناامیدی و یا بدبینی مردم شوند.

وی‌افزود: نامزدهای انتخاباتی در درجه نخست دستاوردهای نظام اسلامی را تبیین کنند و همه اقشار را به حضور حماسی در پای صندوق های رای فرا بخوانند.

حسین نژاد خاطرنشان کرد: نامزدها خیال نکنند منفی صحبت کردن موجب رای آوری می شود بلکه بیان توانمندی ها و برنامه های توسعه محور اقبال مردمی را به دنبال دارد.

استاندار خراسان شمالی با اشاره به حضور همه سلایق در انتخابات، گفت: با تایید صلاحیت های جدید تمامی جریان های سیاسی در انتخاب ۱۱ اسفندماه در استان نامزد دارند.

حسین نژاد افزود: فضا برای مشارکت حداکثری در خراسان شمالی فراهم است بنابراین از تمامی جریان های سیاسی می خواهیم در برای شور آفرینی در انتخابات ۱۱ اسفندماه پای کار باشند.

براساس اعلام رییس ستاد انتخابات خراسان شمالی تاکنون صلاحیت ۱۰۹ نفر از نامزدهای انتخابات مجلس در خراسان شمالی تایید شده است.

خراسان شمالی بدون احتساب شهرستان فاروج در این استان که با شهرستان قوچان در خراسان رضوی مشترکا یک کرسی نمایندگی در خانه ملت دارد، دارای چهار کرسی نمایندگی در حوزه انتخابیه بجنورد، مانه و سملقان، راز و جرگلان و گرمه و جاجرم، حوزه انتخابیه شیروان و حوزه انتخابیه اسفراین و بام و صفی آباد است.

دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری در روز جمعه ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ در سراسر کشور برگزار می‌شود.

خراسان شمالی با بیش از یک میلیون نفر جمعیت در شمال شرق کشور واقع است و ۴۴ درصد از جمعیت آن در مناطق روستایی سکونت دارند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.