معاون جوانان اداره‌کل ورزش و جوانان استان همدان گفت: جشنواره جوانان برتر ایران زمین در همدان برگزار می‌شود.

همدان میزبان جشنواره جوانان برتر ایران زمین شد

به گزارش قدس آنلاین، میلاد مرادی   ضمن تبریک هفته جوان اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین برنامه‌های معاونت جوانان اداره‌کل ورزش و جوانان استان همدان در هفته جوان برگزاری جشنواره جوانان برتر ایران زمین با شعار " جوان ایرانی، پرچمدار پیشرفت" است.

وی افزود: جشنواره جوانان برتر استان همدان در ۴ محور و ۱۰ زیر شاخه برگزار می‌شود و جوانان معرفی شده مورد داوری قرار می‌گیرند.

معاون جوانان اداره‌کل ورزش و جوانان استان همدان عنوان کرد: ۴ محور اصلی این حشنواره عبارتند از فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و علمی که در ۱۰ موضوع ورزش، فعال اجتماعی، فعال جهادی، کارآفرینی، موسیقی فیلم، قرآن و خادمی اهل بیت، ادبیات و شعر، کنشگر رسانه و دانش‌بنیان برگزار می‌شود.

مرادی با اشاره به این جوانان برتر استان از سن ۱۸ تا ۳۵ سال توسط دستگاه‌های همکار به ما معرفی می‌شوند و توسط یک تیم داوری متخصص مورد ارزیابی قرار می‌گیرند گفت: در انتها و پس از داوری‌ها در هر موضوع ۳ نفر و در مجموع ۳۰ جوان برتر استان همدان معرفی می شوند.

وی با بیان این که تا امروز ۳۰۰ جوان برتر به این جشنواره معرفی شدند تصریح کرد: نفرات برتر استان پس از پایان هفته جوان با حضور مسئولان استانی و کشوری معرفی می‌شوند و به جشنواره کشوری راه می‌یابند.

معاون جوانان اداره‌کل ورزش و جوانان استان همدان با اشاره به این جشنواره کشوری جوانان برتر ایران‌زمین نیز در اواسط اسفندماه برگزار خواهد شد، افزود: در جشنواره استانی به نفرات اول هر موضوع ۱۰۰ میلیون ریال، نفرات دوم ۷۰ میلیون ریال و نفرات سوم ۵۰ میلیون ریال اهدا خواهد شد.

معاون جوانان اداره‌کل ورزش و جوانان استان همدان با اشاره به برنامه‌های این معاونت در هفته جوان گفت: غبارروبی مزار شهدا با حضور جوانان، دیدار با خانواده شهدای جوان، نشست‌های گفت و شنود جوانان با مسئولان  از جمله برنامه‌های کلی این معاونت در این هفته است.

مرادی از برگزاری جشن‌های محله‌محور و دانشگاه‌ها در تمام روزهای هفته جوان به عنوان برنامه‌ دیگر این معاونت در این هفته یاد کرد و اظهار داشت: در این هفته به دهک‌های پنج تا ده مشاوره رایگان فردی در زمینه ازدواج و طلاق در ۱۷ مرکز مشاوره ارائه می‌گردد.

وی افزود: کارگاه‌های پیش از ازدواج نیز در هفته جوان برگزار می‌شود.

مرادی از رویداد جامعه‌پرداز و رویداد نماشو به عنوان دو رویداد مهم متصل به هفته جوان یاد کرد و عنوان کرد: در سال ۱۴۰۲ رشد ۲۰ درصدی در تعداد سازمان‌های مردم نهاد در استان همدان داشتیم و در حال حاضر ۱۶۷ سمن فعال در حوزه جوانان در استان همدان داریم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.