فرمانده مرزبانی استان بوشهر از کشف ۳۱۲ هزار لیتر گازوئیل قاچاق از ۴ فروند شناور در نوار ساحلی استان توسط مرزبانان خبر داد.

کشف ۳۱۲ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در نوار ساحلی ‌بوشهر/ ‌۴ ‌شناور توقیف شد

به گزارش قدس آنلاین، سرهنگ یدالله شرفی ظهر امروز در جمع خبرنگاران در بوشهر با تاکید بر رصد شبانه‌روزی تردد شناورها در خلیج‌فارس و نوار ساحلی استان بوشهر اظهار داشت: برخورد با قاچاق کالا، سوخت، مواد مخدر در اولویت برنامه‌های مرزبانی قرار دارد.

وی با اشاره به شناسایی محموله‌های سوخت قاچاق در نوار مرز دریایی استان بوشهر گفت: با رصد و اشراف اطلاعاتی در راستای پایش مرزهای دریایی خلیج‌فارس محموله‌های قاچاق سوخت در نوار ساحلی استان بوشهر شناسایی شد.

فرمانده مرزبانی استان بوشهر با اشاره به توقیف ۴ فروند شناور حامل گازوئیل قاچاق در مرز دریایی خلیج‌فارس خاطرنشان کرد: با استفاده از امکانات الکترونیکی و اپتیکی ۴ فروند شناور شامل لندیگراف، یدک کش و لنج باری حامل سوخت قاچاق توقیف شد.

‌شرفی با بیان اینکه مرزبانان موفق شدند از این شناورها ۳۱۲ هزار و ۶۰۰ لیتر سوخت قاچاق گازوئیل کشف کنند تصریح کرد: قاچاقچیان قصد داشتند این محموله‌ها را به سواحل حاشیه خلیج فارس حمل کنند.

وی ارزش سوخت کشف شده را ۹۳.۵ میلیارد ریال دانست و اضافه کرد: در این عملیات‌ها ۹ نفر دستگیر و به مقامات قضایی معرفی شدند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.