مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف خراسان رضوی گفت: ۷۵۰ واحد صنفی در این شهر برای عرضه ۲۳ قلم کالای اساسی ویژه ایام پایانی سال و نوروز نشانه‌گذاری شدند.

۷۵۰ واحد صنفی برای عرضه کالاهای اساسی در مشهد نشانه‌گذاری شدند

به گزارش قدس خراسان، محسن صیادی اظهار کرد: تعهدنامه از این واحدهای صنفی برای عرضه کالاهای اساسی به قیمت مصوب گرفته شده است.

مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف خراسان رضوی بیان کرد: این واحدهای صنفی باید ۲۳ قلم کالای اساسی شامل «گوشت قرمز، گوشت مرغ، تخم مرغ، کره، پنیر، ماست، شکر، نبات، آبنبات، قند، کنسروها، رب گوجه فرنگی، روغن، برنج، حبوبات، چای، پیاز، سیب زمینی، پرتقال، سیب، آب معدنی، دستمال کاغذی و شوینده ها» را با قیمت مصوب ستاد تنظیم بازار یا قیمت درج شده بر روی کالا به زائران و مجاوران عرضه کنند.

وی ادامه داد: نشانی واحدهای صنفی مزبور روی سیستم GPS قرار گرفته و بنر مربوطه بر روی ورودی آنها نصب شده است، متقاضیان می‌توانند با بهره گیری از نرم افزار «نشان» این واحدها را روی نقشه شناسایی و به آن‌ها مراجعه کنند.

صیادی افزود: افزون بر این ۶۳ واحد صنفی واقع در منطقه ثامن (اطراف حرم مطهر رضوی) مشهد برای عرضه گوشت مرغ به قیمت مصوب ستاد تنظیم بازار جهت زائران و مسافران تعیین شده است.

به گفته مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف خراسان رضوی، چهار کشتارگاه نیز متعهد شده اند که گوشت مرغ این واحدها را تامین کنند، نشانی این واحدها از طریق نرم افزار «نشان» قابل دسترس خواهد بود.

وی اضافه کرد: ۱۲۰ واحد نانوایی نیز در اطراف حرم مطهر رضوی در ایام پایانی سال و نوروز به صورت ویژه فعالیت خواهند کرد، به نحوی که علاوه بر پخت سهمیه آرد عادی روزانه خود، سهمیه مجددی برای پخت بیشتر نان دریافت می کنند تا بتوانند نیاز زائران را به صورت کامل برطرف نمایند.

صیادیگفت: اقدامات مزبور در راستای طرح نظارت بر بازار کالا و خدمات ویژه ایام نوروز و ماه رمضان امسال انجام گرفته است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.