۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۹
کد خبر: 968575

همزمان با ۱۱ اسفند و برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری، ۲۱ صندوق رأی در نقاط مختلف حرم مطهر امام رضا(ع) مستقر می‌شود.

استقرار ۲۱ صندوق اخذ رأی در حرم مطهر رضوی

معاون اماکن متبرکه حرم مطهر رضوی در گفت‌وگو با آستان نیوز، در این باره اظهار کرد: همانند تمامی دوره‌های برگزاری انتخابات در کشور، در انتخابات ۱۱ اسفند ماه نیز حرم مطهر رضوی یکی از پایگاه های مهم اخذ رای در شهر مشهد مقدس خواهد بود و تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی پیش‌بینی شده است.

امین بهنام  با اشاره به افزایش تعداد صندوق‌های رأی در حرم مطهر رضوی در مقایسه با انتخابات گذشته، افزود: به منظور کاهش زمان انتظار رای دهندگان و تسهیل شرایط برای زائران، در روز جمعه ۱۱ اسفند در حرم مطهر رضوی ۲۱ صندوق اخذ رأی در بخش‌های مختلف حرم مطهر رضوی مستقر می‌شود که ۱۰ شعبه ویژه برادران و ۱۱ شعبه ویژه خواهران خواهد بود.

وی افزود: صندوق‌های رأی در ایوان باب الهادی(ع) و ایوان ولی عصر(عج) صحن پیامبر اعظم(ص)، رواق کودک جنب چایخانه صحن کوثر، شبستان‌های تبریزی و نهاوندی در مسجد گوهرشاد، رواق دارالمرحمه، رواق غدیر، مقبره شیخ طبرسی، صحن امام حسن مجتبی(ع)، رواق حضرت زهرا(س)، مدرسه میرزا جعفر و محل مدیریت رفاه زائران مستقر خواهند بود.

به گفته بهنام، در کنار عوامل ستادی برگزاری انتخابات، بیش از ۳۵۰ خادم حرم مطهر رضوی نیز به منظور راهنمایی رای دهندگان و افزایش نظم رای دهی، با کادر اجرایی انتخابات همکاری خواهند داشت.

وی افزود: با توجه به برودت هوا، پیش‌بینی‌های لازم برای گرمایش شعب اخذ رای حرم مطهر رضوی نیز انجام شده است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.