مرکز مدیریت کنترل ستاد انتخابات استان با حضور استاندار خراسان رضوی آغاز به کار کرد.

آغاز به کار مرکز مدیریت کنترل ستاد انتخابات خراسان رضوی

به گزارش قدس خراسان به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، یعقوبعلی نظری چهارشنبه ۹ اسفند در مرکز مدیریت کنترل ستاد انتخابات استان که در سالن اجتماعات سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی استانداری با موضوع هماهنگی ستاد و کمیته‌های اجرایی با فرمانداران و حوزه‌های انتخابیه ۱۲ گانه برگزار شد، اظهار کرد: در انتخابات پیش رو عملا مرحله آمادگی ما تمام شده و وارد مرحله اجرا شده‌ایم.

استاندار خراسان رضوی با اشاره به ماهیت مرکز مدیریت کنترل ستاد انتخابات استان ادامه داد: در این مرکز به صورت آنلاین و مشخص اخبار لحظه به لحظه از حوزه‌های انتخابیه مخابره خواهد شد و بر این اساس کمیته‌های ستاد انتخابات استان در این سالن مستقر هستند. 

وی با بیان اینکه طی آخرین بررسی‌ها «فرمانداران» آمادگی ۱۰۰ درصدی برای اجرای انتخابات دارند، تصریح کرد: جمع بندی ما این است که خوشبختانه تمام حوزه‌های فرعی و اصلی انتخابات در استان برای اجرای انتخابات آمادگی دارند و از نظر زمان اعزام، امکانات نقلیه، عمومی، هماهنگی‌های لازم و ... همه چیز مهیا است.

نظری با اشاره به اینکه تمام ۴۶۲۷ حوزه سیار و ثابت استان از نظر نیازمندی‌ها و ملزومات آماده است، خاطرنشان کرد: صبح فردا آخرین آمادگی‌ها و پیکربندی شعب اخذ رای توسط فرمانداران مجددا بررسی و چک خواهد شد.

سید هادی طباطبایی معاون سیاسی استانداری خراسان رضوی در این جلسه با تاکید بر آماده بودن ۳۴ شهرستان استان اظهار کرد: ۳۴۰۰ نفر از نمایندگان نامزدهای انتخابات در شعبات اخذ رای استان حضور دارند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.