فرمانده کل انتظامی کشور با اشاره به اختصاص پهپاد به پلیس‌های تخصصی گفت: با هدف های مشخص شده در ماموریت ها و کنترل جاده ها در ایام نوروز از این پهپادها استفاده خواهد شد.

فرمانده کل انتظامی کشور خبر داد؛ استفاده از پهپاد در مأموریت‌های نوروزی/ رونمایی از خودروی ضدگلوله

سردار احمدرضا رادان روز پنجشنبه در حاشیه الحاق تجهیزات جدید به پلیس در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اتفاق خوبی که در الحاق انجام گرفت رونمایی از خودروی ضد گلوله با ماهیت شهری است که در آماد و پشتیبانی و همکاری و مشارکت سازمان صنایع دفاع به بار نشسته که در نوع خود بی نظیر است و نسبت به نمونه های خارجی آن برتری دارد.

فرمانده کل انتظامی کشور با اشاره به اختصاص پهپاد به پلیس های تخصصی از جمله مرزبانی، راهور ویگان های ویژه گفت: با هدف های مشخص شده در ماموریت ها و کنترل جاده ها در ایام نوروز از این پهپادها استفاده خواهد شد.

مقام ارشد انتظامی کشور به رصد کویر توسط پهپادها اشاره کرد و افزود: با الحاقات جدید مرزهای ما بیشتر از قبل کنترل خواهند شد و شاهد مراقبت و دیده بانی بهتری خواهیم بود.

سردار رادان از اختصاص یک هزار دستگاه انواع خودرو و ۱۵۰۰ دستگاه موتورسیکلت به بخش های ماموریتی و ۷۰ فروند پهپاد و بیش از ۵۰ دستگاه شناور تاکتیکی سریع به حوزه مرزبانی در بخش دریابانی خبر داد که می تواند ماموریت ها را در دریا خاصه در مبارزه با قاچاقچیان ارتقاء دهد.

فرمانده کل انتظامی کشور در خصوص اختصاص دوربین البسه و موضوع آفلاین بودن برخی از آنها اظهار داشت: تصویربرداری در ماموریت ها به صورت زنده و یا آفلاین انجام می شود و از تصاویر در صورت نیاز استفاده خواهد شد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.