فرمانده نیروی قدس سپاه عصر امروز جمعه ۱۱ اسفند رأی خود را به صندوق انداخت.

سردار اسماعیل قاآنی رأی خود را به صندوق انداخت

به گزارش قدس آنلاین،سردار «اسماعیل قاآنی»، فرمانده نیروی قدس سپاه، با حضور در یکی از شعب اخذ رای در تهران، آرای خود در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری را به صندوق انداخت.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری، با اعلام «احمد وحیدی» وزیر کشور صبح امروز جمعه ۱۱ اسفند آغاز شد و تمامی شعب در سراسر کشور آماده اخذ رای از واجدین شرایط (متولدین ۱۳۸۴/۱۲/۱۱ و ماقبل آن) هستند.

انتخابات ۱۴۰۲، یک هزار و ۲۱۸ حوزه انتخابیه اصلی و فرعی و حدود ۵۹ هزار شعبه اخذ رای در ۳۱ استان تعبیه شده است که ۱۵ هزار شعبه سیار و ۴۴ هزار شعبه ثابت هستند.

امروز ۶۱ میلیون و ۱۷۲ هزار و ۲۹۸ نفر واجد شرایط که از این تعداد ۳۰ میلیون و ۹۴۵ هزار مرد و ۱۳۳ نفر و ۳۰ میلیون و ۲۲۷ هزار و ۱۶۵ نفر زن هستند، در پای صندوق‌های رای حاضر می‌شوند تا بار دیگر ثابت کنند پای آرمان‌های امام راحل و رهبر انقلاب ایستاده‌اند و همچنان پاسدار جمهوریت و اسلامیت نظام هستند.

ستاد انتخابات کشور همچنین در اطلاعیه شماره ۳۲ اعلام کرد: با عنایت به گزارش های دریافتی از حوزه‌های انتخابیه سراسر کشور مبنی بر استقبال گسترده و ازدحام مردم در شعب اخذ رای، وزیر محترم کشور به استناد تبصره ۲ ماده ۱۱ قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی و تبصره ماده ۸ آیین نامه اجرایی قانون انتخابات مجلس خبرگان رهبری با تایید شورای نگهبان مدت زمان اخذ رای در سراسر کشور را تا ساعت ۲۲:۰۰ (۱۰ شب) تمدید کردند.

پیش از این، مدت زمان رأی‌گیری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری تا ساعت ۲۰ امشب تمدید شده بود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.