حزب‌الله لبنان اعلام کرد: در حمله راکتی و پهپادی خود به نظامیان رژیم صهیونیستی در شمال فلسطین اشغالی و نظامیان شهرک «معیان باروخ»، شماری از اشغالگران کشته و زخمی شده‌اند.

حمله راکتی و پهپادی حزب‌الله به مواضع نظامی و شهرک‌های اشغالگران صهیونیست

به گزارش قدس آنلاین، حزب الله لبنان روز جمعه تأکید کرد: گروهی از نظامیان اشغالگر را در اطراف موقعیت نظامی المناره مورد حمله راکتی قرار داده است که بر اثر این حمله، نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند.

حزب الله در عملیات دیگری، یک پهپاد انتحاری را به طرف نظامیان رژیم صهیونیستی که در حال استقرار در شهرک «معیان باروخ» بودند شلیک کرد که منجر به اصابت آن به نظامیان مذکور شد.

از سوی دیگر، هواپیماهای رژیم اشغالگر صهیونیستی، روستای رامیا در جنوب لبنان و اطراف آن را بمباران کردند. هواپیماهای اشغالگران همچنین روستای عیتا الشعب را نیز هدف حملات خود قرار دادند. از سوی دیگر، توپخانه ارتش رژیم صهیونیستی، اطراف روستاهای رامیا و بیت لیف را به شدت هدف قرار داد.

رزمندگان مقاومت لبنان از روز هشتم اکتبر (۱۶ مهر) و تنها یک روز پس از آغاز عملیات «طوفان الاقصی» در غزه وارد رویارویی با دشمن صهیونیستی شده‌اند. حزب‌الله لبنان از این تاریخ و در امتداد بیش از یکصد کیلومتر، بارها مواضع اشغالگران را هدف قرار داده است.

در این باره رسانه‌های صهیونیستی نیز بارها اعتراف کرده‌اند که حزب‌الله در شمال سرزمین‌های اشغالی فلسطین همچنان دست برتر را دارد و ارتش رژیم اسرائیل در این منطقه به دام افتاده است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.