هفته فیلم و عکس کاشان به مناسبت کنگره ملی شهدای کاشان به اهتمام و ابتکار سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری با محوریت ایثار و مقاومت برگزار خواهد شد.

 هفته فیلم و عکس کنگره ملی شهدای کاشان برگزار می‌شود

به گزارش  قدس آنلاین،  دبیر کمیته نمادها و یادمان‌های شهری و تبلیغات محیطی کنگره ملی شهدا امروز در نشست خبری مراسم رونمایی از پوستر سیزدهمین هفته فیلم و عکس کاشان که در همکاری مشترک سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان، انجمن سینمای جوانان ایران دفتر کاشان و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی به میزبانی کاشان برگزار می‌شود از نگاه حمایتی و تسهیل‌گری سازمان به رویدادهای فرهنگی و هنری به‌ویژه برگزاری هفته فیلم و عکس با پیوست هنری و رسانه‌ای کنگره ملی شهدای کاشان را در سال آینده خبر داد.

محمدعلی فرجی با تاکید بر منویات مقام معظم رهبری در حفظ نام و یاد شهیدان تصریح کرد: هفته فیلم و عکس کنگره ملی شهدای کاشان با تاکید و دستور شهردار کاشان مبنی بر تقویت گفتمان انقلاب اسلامی و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برگزار می‌شود.

وی اظهار داشت: رویداد هفته فیلم و عکس کنگره ملی شهدای کاشان همزمان با کنگره ملی سرداران و هزار و ۸٠٠ شهید این شهرستان درراستای تبیین ارزش‌ها، حماسه‌ها و ایثار شهدا و رزمندگان به نسل معاصر و نسل‌های آینده برگزار می‌شود.

دبیر کمیته نمادها و یادمان‌های شهری و تبلیغات محیطی کنگره ملی شهدا تبیین فرهنگ ایثار، جهاد و شهادت به مردم و زنده نگهداشتن نام و یاد شهدا در قالب آثار هنری را موثر و سازنده دانست و از هنرمندان برای حضور در این رویداد و بهره‌مندی از ظرفیت‌ها و قابلیت‌های کاشان برای معرفی حماسه‌های دفاع مقدس دعوت به همکاری کرد.

مدیر انجمن سینمای جوانان ایران- دفتر کاشان نیز در ادامه گفت: سیزدهمین هفته فیلم و عکس کاشان‌ طی همکاری مشترک سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری، انجمن سینمای جوانان ایران دفتر کاشان و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی از ۱۶ تا ۱۹ اسفند ماه به میزبانی این شهر برگزار می‌شود.

محمد سرجه پیما تصریح کرد: سیزدهمین هفته فیلم و عکس کاشان در قالب برپایی نمایشگاه، پخش فیلم، کارگاه‌های آموزشی و نشست نقد و بررسی آثار به مدت ۴ روز در مجتمع سینمائی کاشان، نگارخانه تالار شهر شهرداری، فرهنگ‌سرای مهر و فرهنگ‌سرای علامه ملامحسن فیض کاشانی اجرا می‌شود.

وی یادآورشد: آیین اختتامیه هفته فیلم و عکس کاشان برای نخستین بار با تشکیل یک کارگاه آموزشی با ارائه کتابی با موضوع جامعه شناسی سینما توسط رامتین شهبازی نویسنده اثر برای عموم علاقه‌مندان به سینما با همکاری گروه فرهنگی «این روزها» شنبه ۱۹ اسفند ماه برگزار خواهد شد و با توجه به غیر رقابتی بودن این رویداد، فقط  آثار برتر که توسط تماشاگران و بازدید کنندگان نمایشگاه عکس انتخاب شده باشند مورد تقدیر قرار خواهند گرفت.

آیین رونمایی از پوستر سیزدهمین هفته فیلم و عکس کاشان با حضور جمعی از مدیران فرهنگی و هنری، هنرمندان و پیشکسوتان حوزه فیلم و عکس در گالری گنجینه سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان برگزار شد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.