احداث پل بر روی رودخانه های ورودی شهر گلشن و دهستان کله دین خواسته دیرینه و ضروری مردم می باشد . آنها از مسوولان ذیربط خواستار تخصیص اعتبار و احداث پل بر روی این رودخانه ها شدند.

لزوم احداث پل بر رودخانه‌های ورودی شهر گلشن و دهستان کله دین

به گزارش قدس آنلاین، فرقی نمی‌کند محرومیت در کدام نقطه از کشور و با چه ترکیب قومیتی و مذهبی باشد. همواره دولت برای اجرای عدالت و رفع محرومیت از همه مناطق محروم کشور تلاش کرده و می‌کند اما هستند برخی از شهر و روستاهایی که روبه فراموشی رفته اند.

سالهاست که مردم «گلشن و کله دین» برای احداث پل بر روی رودخانه تلاش شان بی نتیجه مانده است و عدم رفع این مشکل  موجب گلایه مندی آنها شده است .

مردم شهر مرزی گلشن و دهستان کله دین در استان سیستان و بلوچستان لازمه سهولت تردد را احداث پل بر روی رودخانه شهر گلشن و رودخانه هستان کله دین  عنوان می‌کنند.

آنها ضمن اظهار گلایه  از مسولین ذیصلاح در گفتگویی با خبرنگار قدس آنلاین بیان داشتند :احداث پل بر روی رودخانه  ورودی شهر گلشن و رودخانه ورودی دهستان کله دین  یکی از خواسته های دیرینه مردم بوده و می باشد.

آنها می گویند: هنگام بارندگی  و جاری شدن سیلاب مردم امکان تردد نخواهند داشت و در دو طرف رودخانه گرفتار می گردند همچنین خرابی اسفالت  ورودی شهر  گلشن که سالهاست بر اثر بارندگی و جاری شدن سیلاب  نیاز به ترمیم دارد.

شهروندان گلشن می گویند: علی رغم پیگیری های ما از اول انقلاب تا به اکنون مسوولین ذیربط اصلا توجهی به این مهم ندارند .

عارف یکی از شهروندان شهر مرزی گلشن می گوید: با توجه  باینکه  گلشن  آخرین شهرستان ایران و هم مرز با کشور پاکستان است و دارای بازارچه مرزی می باشد و سالهاست که در هنگام بارندگیها و جاری شدن سیلاب بر رودخانه راه ترددمان مسدود میگردد حتی اگر بیماری اورژانسی  داشته باشیم متاسفانه راهی برای عبور وجود ندارد وامکان دارد  بیمار جان خود را از دست بدهد.

جاسم اربابی یکی از فرهنگیان دهستان کله دین از توابع بخش کله گان ،شهرستان گلشن خواستار احداث پل بر روی رودخانه کله دین گردید.

وی گفت :سالهاست که اهالی این دهستان از عدم احداث پل بر روی رودخانه اظهار گلایه دارند  و در زمان بارندگی و جاری شدن سیلاب بر رودخانه راه مسدود و حتی در زمان اضطراری نیز امکان تردد وجود ندارد و جا دارد در این رابطه مسوولان چاره اندیشی نمایند.

شهر مرزی گلشن یکی از مناطق گردشگری و جنوب شرقی ترین نقطه ایران به شمار می رود که سالیانه پذیرای گردشگران داخلی و خارجی زیادی می باشد.

شهر  مرزی گلشن دارای بناهای تاریخی، محوطه های باستان و چشم اندازهای طبیعی بکر و دیدنی است که برخی از آثار این شهر مرزی در فهرست آثار ملی ثبت شده است.

ساخت این پل ها علاوه بر سهولت رفت و آمد مردم، برای توسعه گردشگری این  مناطق نیز کارگشا خواهد بود به همین خاطر شهروندان گلشن واهالی دهستان کله دین از مسوولین  ذیربط علی الخصوص استاندار ،  مدیرکل راه و شهرسازی  استان سیستان و بلوچستان ، ملک فاضلی نماینده فعلی و محمد نور دهانی نماینده جدید مردم شریف شهرستان های مهرستان،سیب و سوران ، سراوان و گلشن  در مجلس شورای اسلامی خواستار تخصیص اعتبار برای  احداث پل بر روی این رودخانه ها شدند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.