رئیس پلیس راهور فراجا گفت: تاکید می‌کنیم که اگر مورد ضروری وجود ندارد؛ مردم سفر خود را تا روز چهارشنبه به تاخیر بیاندازند.

سفر به استان‌های غربی را تا روز چهارشنبه به تاخیر بیاندازید

به گزارش قدس آنلاین سردار تیمور حسینی با اعلام اینکه ممکن است در ساعات آینده برخی از محورهای مواصلاتی قطع شود؛ گفت: ممکن است ناچار شویم تردد در برخی محورهای مواصلاتی را قطع کنیم. با توجه به اینکه بارندگی‌ها شروع شده اغلب محورهای مواصلاتی نسبتاً بار پر حجمی دارند. در آزادراه‌های تهران ساوه، تهران قم و راه‌های مواصلاتی به سمت غرب بار ترافیکی قابل توجهی دارد.

رئیس پلیس راهور فراجا گفت: توصیه ما به مردم این است که به سمت استان‌های غربی نروند. تاکید می‌کنیم که اگر مورد ضروری وجود ندارد سفر خود را تا روز چهارشنبه به تأخیر بیاندازند. توصیه جدی ما این است که از سفر در شب خصوصاً امشب بپرهیزد.

رئیس پلیس راهور فراجا با تاکید بر اینکه داشتن تجهیزاتی همچون زنجیر چرخ الزامی است گفت: با وجود اینکه ما در آستانه ورود به فصل بهار هستیم اما در بسیاری از مناطق شاهد شرایط زمستانی هستیم. در محور چالوس ناچار شدیم برای ساعاتی امروز صبح مسیر را در محدوده مرزن آباد یک طرفه اعلام کنیم. احتمال بارش برف در محور چالوس و هراز وجود دارد. در مناطق غرب کشور در استان‌های آذربایجان شرقی و غربی و کردستان هم احتمال بارش برف وجود دارد.

سامانه بارشی وارد کشور شده و از فردا این سامانه بارشی تقویت خواهد شد و در بخش‌های غرب و جنوب غرب کشور وجود خواهد داشت. بیشترین شدت سیل آب در استان‌های ایلام، کردستان، خوزستان، کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری و لرستان است و در این استان‌ها سیلاب و طغیان رودخانه‌ها را شاهد خواهیم بود.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.