پیام احساسی دخترعموی رضا داوودنژاد برای آقای بازیگر مورد توجه بسیاری از مردم قرار گرفت.

پیام احساسی دخترعموی رضا داوودنژاد برای آقای بازیگر

به گزارش قدس آنلاین؛ مونا داوود نژاد، بازیگر سینما و تلویزیون به بیماری و بستری شدن پسر عمویش رضا داوود نژاد واکنش نشان داد. خانم بازیگر که در مصائب شیرین با رضا داوود نژاد همبازی بود، عکسی دونفره شان را در صفحه مجازیش به اشتراک گذاشت که در ادامه این بخش از نمناک مشاهده خواهید کرد.

مونا داوود نژاد که ارتباط خوبی با پسر عمویش رضا داوود نژاد دارد، پس از انتشار خبر بیماری آقای بازیگر استوری را منتشر نمود و نوشت:بخند عشق خواهر

رضا داوود نژاد

رضا داوودنژاد و مونا داوودنژاد

وضعیت بیماری رضا داوودنژاد

لازم به ذکر است که رضا داوود نژاد در بیمارستان به علت عفونت خون بستری است و باید احتمالاً تا بعد از عید در بیمارستان بستری و تحت درمان باشد. به گفته علیرضا داوود نژاد کارگردان سینما و تلویزیون و پدر رضا داوود نژاد حال عمومی او خوب است، به هوش است و صحبت می‌کند.

رضا داود نژاد چند سال پیش به علت عمل اشتباهی بای پس روده سر صحنه فیلمبرداری سریال فراموشی دچار مشکل شد و به بیمارستان منتقل شد، پزشکان عمل پیوند کبد را برای این هنرمند کشورمان لازم دانستند و این پیوند در شیراز با موفقیت انجام شد.

رضا داوودنژاد بازیگر و خانواده اش

رضا داوودنژاد بازیگر سینما و تلویزیون، متولد 29 اردیبهشت 1359 در تهران است. او فرزند دوم خانواده بوده،پدرش «علیرضا داوودنژاد» کارگردان و خواهرش «زهرا» (بازیگر) و تنها یک برادر کوچکتر بنام «علی» دارد. عموی او محمدرضا داوودنژاد و دختر عمویش مونا نیز بازیگر هستند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.