کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: با ورود سامانه ناپایدار جوی از امروز، پنجشنبه وضعیت جوی استان با کاهش دما و بارش های رگباری همراه خواهد بود و تا صبح روز شنبه هفته جاری ادامه خواهد داشت.

کاهش دما در خراسان رضوی/بارش‌های رگباری پیش بینی شده است

به گزارش قدس خراسان، زهرا آهنگرزاده اظهار کرد: کاهش دما از بامداد امروز در خراسان رضوی آغاز شده است و میانگین دمای استان فردا جمعه نسبت به چهارشنبه هفته گذشته حدود ۱۳ درجه کاهش خواهد یافت.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی ادامه داد: همچنین بارش باران که از صبح امروز در نواحی شمالی استان آغاز شده است تا شنبه هفته آینده تداوم خواهد داشت و باران میهمان بیشتر نقاط خراسان رضوی خواهد بود.

وی عنوان کرد: بارندگی ها به دلیل کاهش دما در مناطق سردسیر و کوهستانی به شکل برف و باران خواهد بود و به دلیل رگباری بودن بارش ها امکان وقوع آبگرفتگی و رواناب در مناطق جنوبی استان دور از انتظار نخواهد بود.

آهنگرزاده خاطرنشان کرد: هم اکنون ایستگاه های قوچان، کلات و درگز میزبان بارش های بهاری هستند و به تدریج این بارش ها همه استان را فرا خواهد گرفت.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی عنوان کرد: در شبانه روز گذشته، قوچان با ۲ و سرخس با ۳۱ درجه سانتیگراد به ترتیب سردترین و گرمترین نقاط استان بوده اند و طی همین مدت کلانشهر مشهد نوسانات دمایی ۶ تا ۲۳ درجه را به ثبت رسانده است.

وی اضافه کرد: دمای فعلی مشهد هشت درجه است که طبق تحلیل نقشه ها و مدل های هواشناسی امروز از ۱۴ درجه فراتر نخواهد رفت.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.