۱۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۲۲:۳۶
کد خبر: 974780

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان بردسکن از دستگیری دو متهم و کشف ۸۲ کیلوگرم حشیش در این شهرستان خبر داد.

۸۲ کیلوگرم مواد مخدر در بردسکن کشف شد

به گزارش قدس خراسان، سرهنگ غلامرضا یونسی اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر قصد انتقال مقادیر قابل توجهی مواد مخدر از محورهای مواصلاتی این شهرستان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان با همکاری پلیس مواد مخدر استان قرار گرفت.

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان بردسکن افزود: مأموران انتظامی حین کنترل خودروهای محور بجستان- بردسکن به یک دستگاه خودروی سواری پژو پارس به سرنشینی دو مرد جوان که از استان‌های جنوبی عازم شمال کشور بود مشکوک و دستور ایست را برای راننده خودرو صادر کردند.

وی ادامه داد: راننده پژو به محض رؤیت مأموران انتظامی ضمن عدم توجه به دستور پلیس بر سرعت خود افزوده و متواری شد که با سرعت عمل مأموران و نهایتاً با استفاده از قانون به کارگیری سلاح متوقف شد.

یونسی تصریح کرد: مأموران انتظامی در بازرسی دقیق خودروی مورد نظر ۸۲ کیلوگرم مواد مخدر از نوع حشیش که به طرز ماهرانه‌ای در خودرو جاسازی شده بود را کشف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان بردسکن با اشاره به دستگیری دو متهم در این زمینه خاطرنشان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.