سرمربی بارسلونا ضمن انتقاد از فرصت‌سوزی شاگردانش در بازی شب گذشته مقابل لاس‌پالماس، ابراز امیدواری کرد که تیمش بتواند قبل ال‌کلاسکیو فاصله‌اش با رئال صدرنشین را کم کند.

ژاوی: امیدوارم قبل ال‌کلاسیکو اختلاف‌مان با رئال را کم کنیم

به گزارش قدس آنلاین ژاوی هرناندس که تیم تحت‌هدایتش شب گذاشته (شنبه) در چارچوب هفته سی‌اُم لالیگای اسپانیا به لطف گل دقیقه ۶۰ رافینیا با نتیجه یک صفر میهمان ۱۰ نفره خود یعنی لاس‌پالماس را شکست داد، پس از این دیدار گفت: ما بیشتر از حالت معمول موقعیت از دست دادیم. آن فرصت‌های از دست رفته، به‌ویژه در اواخر نیمه اول و در طول نیمه دوم، باعث شد که نتیجه تا به صدا درآمدن سوت پایانی بازی در هاله‌ای از ابهام باشد. فقدان اثربخشی کار را دشوارتر کرد.

وی در ادامه به تمجید از خط دفاعی تیمش پرداخت که برای پنجمین بازی متوالی موفق شدند دروازه‌شان را بسته نگه دارند، اظهار داشت: ما حالا خیلی خوب دفاع می‌کنیم. قبل از اخراج بازیکن لاس‌پالماس، توپ و میدان را دوباره در اختیار گرفتیم و بسیار حرفه‌ای بودیم. دفاع، برای اطمینان از جایی که در آن هستیم، کلیدی است.

سرمربی بارسلونا که تیمش با این برد ۶۷ امتیازی شد و ضمن استحکام بخشیدن به جایگاه رده دومی‌اش در جدول، اختلاف خود با رئال مادرید صدرنشین که یک بازی کمتر انجام داده را به پنج امتیاز کاهش داد، خاطرنشان کرد: اگر رئال مادرید در بازی مقابل اتلتیک بیلبائو به پیروزی برسد، ما به جنگیدن ادامه خواهیم داد. ما کار خود را در این بازی انجام دادیم و باید هر روز اینطور کار کنیم. امیدوارم بتوانیم اختلاف امتیازی خود با رئال مادرید را پیش از ال‌کلاسیکوی پیش‌رو در برنابئو کاهش دهیم.

بارسلونا حالا باید خود را برای دیدار چهارشنبه شب با پاری‌سن‌ژرمن در دور رفت از مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا آماده کند و پس از آن هفته آینده با کادیس در لالیگا و با پاری‌سن‌ژرمن (بازی برگشت) مصاف می‌کند و سپس آماده نبرد بزرگ با رئال مادرید خواهد شد، دیداری که در تاریخ دوم اردیبهشت برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.