قرارداد ۱۲ بازیکن آبی‌پوشان بعد از فصل بیست و سوم به پایان می‌رسد.

خطر خروج مهندسان استقلال

به گزارش قدس آنلاین، در حالی که استقلال با هدایت جواد نکونام برای قهرمانی در فصل بیست و سوم لیگ برتر می‌جنگد، با یک بحران بعد از پایان فصل مواجه است.

قرارداد ۱۲ بازیکن آبی‌پوشان بعد از فصل بیست و سوم به پایان می‌رسد. در این لیست نام روزبه چشمی، ابوالفضل جلالی، جعفر سلمانی، صالح حردانی، امید حامدی فر، محمدحسین زواره‌ای، مهدی مهدی پور، آرش رضاوند، آرمان رمضانی، پیمان بابایی، زبیر نیک‌نفس و امیر علی صادقی وجود دارد.

بخش اعظمی از این بازیکنان جزو هافبک‌های استقلال هستند و در صورتی که مربی یا بازیکنان خواهان تمدید قرارداد نباشند، این باشگاه باید خط میانی خود را از نو بسازد.

روزبه چشمی، مهدی مهدی‌پور، صالح حردانی و ابوالفضل جلالی شاخص‌ترین بازیکنانی هستند که قراردادشان به پایان می‌رسد. در این میان به نظر می‌رسد استقلال در سمت چپ خود با چالش زیادی مواجه خواهد شد.

در خط حمله به نظر می‌رسد جدایی آرمان رمضانی و پیمان بابایی دور از انتظار نباشد مگر اینکه کادر فنی استقلال برای تقویت نیمکت خود خواهان ادامه حضور بازیکنان مذکور باشد. امیرعلی صادقی با توجه به جوانی و فرصت کم بازی، شاید به دنبال عقد قرارداد با تیم دیگری برود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.