شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به حمله اسرائیل به سفارت ایران در اسرائیل واکنش نشان داد.

سپاه پاسخ ویران کننده خواهد داد/ حمله اسرائیل به سفارت ایران نشان از اوج درماندگی این رژیم دارد

به گزارش قدس آنلاین، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در محکومیت حمله به بخش کنسولی جمهوری اسلامی در سوریه بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، متن بیانیه به شرح زیر است:

بسمه تعالی

بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در محکومیت حمله به بخش کنسولی جمهوری اسلامی در سوریه

إِنَّ الَّذِینَ آمَنُوا وَالَّذِینَ هَاجَرُوا وَجَاهَدُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أُوْلَئِکَ یَرْجُونَ رَحْمَةَ اللَّهِ وَاللَّهُ غَفُورٌ رَحِیمٌ

اقدام خبیثانه رژیم نفرت انگیز صهیونیستی در حمله به بخش کنسولی جمهوری اسلامی ایران که از روی استیصال و شکست‌های پی در پی در جبهه‌های نبرد با نیروهای غیور و مقتدر مقاومت صورت گرفته است نشان از اوج درماندگی این رژیم و تلاش مذبوحانه برای تغییر معادلات جنگ است.

آمریکائی‌ها بدرستی دریافتند بازنده بزرگ جنگ امروز در غزه هستند و هزینه‌های گزاف مادی و معنوی که در حمایت از جنایت‌های وحشتناک اسرائیل انجام داده؛ ضرر استراتژیک برای منافع اساسی آمریکا توام با بی آبروئی و خفت ماندگار در منطقه و در جهان را برای آنها در برداشته است.

از طرفی نظم کنونی جهان و چالش هژمونی تک قطبی آمریکا و عوامل کلان رقابت‌های جهانی و تلاش قدرت‌های نو ظهور برای به‌هم زدن نظم تک قطبی و ورود به یک نظم چند قطبی و متقابلاً مقاومت آمریکا برای حفظ موقعیت خود در جهان و همچنین کاهش وابستگی به انرژی خاورمیانه و بنا به تحلیل‌های برخی از صاحب نظران امریکا، پایان یافتن کارکرد استراتژیک اسرائیل برای آمریکا سران کاخ سفید را به این نتیجه رسانده که تعهدات ویژه خود را کاهش داده و تمهیدات و مناسباتی ثبات بخش اتخاذ نمایند و تلاش‌های اخیر کاخ سفید برای به رسمیت شناختن اسرائیل توسط کشورهای عربی نیز در همین چارچوب تحلیل می‌شود.

عدم سازگاری اسرائیل با جهان جدید و رفتارهای کور و افراطی رژیم کثیف صهیونیستی و روش‌های رادیکال نتانیاهو و همچنین رأی اخیر ممتنع آمریکا در شورای امنیت، کابوس مرگبار و آینده دشواری را فراروی این رژیم سفاک قرارداده بیم این حیوان خون آشام از انقراض موجب شده سران این جرثومه کثیف برای بقای خود بدنبال گسترش جنگ و درگیر کردن آمریکا در خاورمیانه بویژه با جمهوری اسلامی ایران باشند و حمله به بخش کنسولی جمهوری اسلامی و به شهادت رسانده جمعی از فرماندهان جمهوری اسلامی نیز آخرین تلاش‌های مذبوحانه و از روی استیصال این رژیم تحلیل می‌شود .

قدر مسلم این اقدام پست و رذیلانه که مخالف تمامی قوانین بین‌المللی و بمنزله حمله به خاک یک کشور تلقی می‌شود در نزد جهانیان محکوم و عمق خباثت و درنده‌خویی و بی آبرویی این رژیم و حامیانش را درپی داشته و اراده جهانی را برای محو این رژیم خبیث بیشتر خواهد کرد.

پر واضح است سپاه قدرتمند و عزت آفرین انقلاب اسلامی که با درک و اهمیت موضوع و اشراف بر سناریوهای دشمن سفاک، نسخه کوبنده و پاسخ ویران کننده‌ای برای کوتاه شدن نفس‌های آلوده این هیولای قرن داشته و انتقام خون‌های پاک سرداران رشید اسلام را خواهد گرفت.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هم صدا با ملت عزیز و بزرگ ایران اسلامی ضمن محکومیت این اقدام مذبوحانه رژیم صهیونیستی، شهادت سرداران قهرمان سپاه عزت آفرین انقلاب اسلامی را به محضر مبارک فرمانده کل قوا، فرمانده‌های مقتدر نیروهای مسلح، همرزمان و پاسداران جان برکف انقلاب اسلامی و به خانواده‌های معظم این شهیدان تبریک و تسلیت عرض کرده از خداون منان پیروزی آنها را در تمامی جبهه‌های مقابله با استکبار و صهیونیسم جهانی مسئلت می‌نماید.

۲۷۲۱۱

منبع: خبر آنلاین

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.