۱۷ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۵
کد خبر: 975956

راهپیمایی روز جهانی قدس همزمان با سراسر کشور در بردسکن برگزار شد و شکوه همبستگی و بیداری شهروندان مسلمان و روزه‌دار این شهرستان را به نمایش گذاشت.

بردسکن یکپارچه صحنه همدلی با فلسطین شد

به گزارش قدس خراسان، قشرهای مختلف مردم روزه‌دار، ولایتمدار، انقلابی، دشمن‌شناس و همیشه در صحنه بردسکن همزمان با آخرین جمعه ماه رمضان به‌صورت گسترده در این آیین یکبار دیگر با مردم مظلوم سرزمین‌های اشغالی فلسطین ابراز همدردی کردند. 

مردم همیشه در صحنه بردسکن به میدان آمدند تا بار دیگر با لبیک به فرمان تاریخی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و شرکت در راهپیمایی روز قدس حماسه‌ای از جنس غیرت و همدلی خلق کنند.

شرکت‌کنندگان در این راهپیمایی با سردادن شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر استکبار، مرگ بر صهیونیست، مرگ بر تروریست نفرت و انزجار شدید قلبی خود را از رژیم جعلی، غاصب، نامشروع و کودک‌کش صهیونیستی و جنایت‌های ضدبشری و غیرانسانی آنان علیه ملت مظلوم فلسطین را به نمایش گذاشتند.

بردسکن یکپارچه صحنه همدلی با فلسطین شد

برخی از شرکت‌کنندگان در راهپیمایی‌های روز قدس بردسکن که در همه بخش‌های این شهرستان برگزار شد، پلاکاردها و پارچه نوشته‌هایی حاوی انزجار از وقایع سرزمین‌های اشغالی فلسطین نیز در دست داشتند.

شرکت‌کنندگان در راهپیمایی روز قدس در بردسکن حمایت خود را از ملت مظلوم فلسطین و بیت‌المقدس به‌عنوان قبله اول مسلمانان جهان اعلام کردند.

خبرنگار: علی نوری

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.