تیم فوتبال بایرلورکوزن با پیروزی مقابل یونیون برلین و با توجه به شکست بایرن مونیخ برابر هایدنهایم، اختلافش را در صدر با تیم دوم جدول به ۱۶ امتیاز رساند تا در فاصله ۶ بازی تا پایان بوندسلیگا تنها ۳ امتیاز برای کسب قهرمانی نیاز داشته باشد.

لورکوزن ۳ امتیاز تا قهرمانی تاریخی/ دومین شکست متوالی بایرن مونیخ

به گزارش قدس آنلاین، هفته بیست‌وهشتم بوندسلیگا با برگزاری ۵ دیدار همزمان از ساعت ۱۷ امروز پیگیری شد. در یکی از این دیدارها، بایرلورکوزن صدرنشین توانست در یک بازی خارج از خانه، یونیون برلین را با یک گل شکست دهد. فلورین ویرتز در دقیقه ۸+۴۵ و از روی نقطه پنالتی تک گل لورکوزن را به ثمر رساند. شاگردان ژابی آلونسو که توقف‌ناپذیر نشان می‌دهند، با این برد ۷۶ امتیازی شدند و جایگاهشان را در صدر جدول دست‌نیافتنی‌تر کردند.

لورکوزن با توجه به شکست بایرن، اختلافش را با تیم دوم جدول به ۱۶ امتیاز رساند و در فاصله ۶ هفته تا پایان بوندسلیگا تنها ۳ امتیاز با قهرمانی و اولین جامش در بوندسلیگا فاصله دارد.

بایرن مونیخ هم پس از شکست هفته گذشته مقابل بورسیا دورتموند، این هفته هم برابر هایدنهایم با نتیجه ۳ بر ۲ شکست خورد تا هم دومین شکست متوالی را تجربه کند و هم از صدر جدول دورتر شود.

هری کین در دقیقه ۳۸ و سرژ گنابری در دقیقه ۴۵ بایرن را ابتدا ۲ بر صفر جلو انداختند اما کوین سسا در دقیقه ۵۰ و تیم کلایندینست در دقایق ۵۱ و ۷۹ سه بار برای هایدنهایم گلزنی کردند تا این تیم با یک کامبک برنده این بازی لقب بگیرد. بایرن با این شکست ۶۰ امتیازی شد و در رده دوم باقی ماند. هایدنهایم هم با این برد ۳۳ امتیازی شد و به رده دهم صعود کرد.

در سایر دیدارهای همزمان، کلن ۲ بر یک بوخوم را شکست داد. لایپزیش با نتیجه ۴ بر یک برابر فرایبورگ به پیروزی رسید و ماینتس با ۴ گل مقابل دارمشتات پیروز شد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.