رییس هیات مذاکره کننده یمن و سخنگوی جنبش انصارالله در دیدار با وزیر خارجه کشورمان اعلام کرد که این کشور در خصوص جنایت حمله به کنسولگری ایران در دمشق با کشورمان هم‌بستگی کامل دارد.

محمد عبدالسلام: هم‌بستگی کامل خود با ایران را اعلام می‌کنیم

به گزارش قدس آنلاین، «محمد عبدالسلام» رییس هیات مذاکره کننده یمن و سخنگوی جنبش انصارالله در دیدار با «حسین امیرعبداللهیان» وزیر خارجه کشورمان در مسقط پایتخت عمان گفت: هم‌بستگی کامل خود با جمهوری اسلامی ایران را در خصوص جنایت حمله به کنسولگری ایران در دمشق اعلام می‌کنیم.

وی افزود: ما حق ایران در واکنش و بازدارندگی در برابر ادامه حمله‌های دشمن و اهمیت تداوم حمایت از غزه در تمامی سطوح را تایید می‌کنیم.

عبدالسلام ادامه داد: افزایش فشارها علیه جمهوری اسلامی ایران به دلیل مواضع این کشور و حمایت ایران از فلسطین و محور مقاومت به انجام می‌رسد.

سخنگوی جنبش انصارالله یمن اعلام کرد: حمایت یمن از ملت فلسطین ابعادی اسلامی، اخلاقی و انسانی دارد. اقدامات ما در دریای سرخ علیه هدف‌های صهیونیستی از حمایت مردم یمن برخوردار است.

عبدالسلام ادامه داد: ما به دیگر کشورها گفته‌ایم که کشتی‌هایشان در دریای سرخ در فهرست اهداف ما قرار ندارند و با وجود تبلیغات آمریکایی- صهیونیستی ما این موضوع را در جریان عملیات خود به اثبات رسانده‌ایم.

سخنگوی جنبش انصارالله یمن افزود: هدف آمریکا از حمله به یمن افزایش فشارها و مشکلات اقتصادی و انسانی علیه یمن است. ما ذره‌ای از مواضع اصولی خود عقب نخواهیم نشست.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.